Thursday 13 August 2015

Discover and Dream - layout by Anna Rogalska

 Hello everybody!  
Today I'd like to share with you my layout for 13arts, inspired by the SATW mood board :)
For my project, I choose a paper "Travel map" from the 13arts 'Mental Vacation' collection.


Witam wszystkich!
Dziś chciałabym pokazać Wam mój layout dla 13arts  inspirowany mapką SATW :) 
Do mojego projektu wybrałam  papier "Travel map" z kolekcji 13arts 'Mental Vacation'
 

Some close-ups
 
Kilka zbliżeń
 

To create my background I've chosen the three pastel mists: Pastel Cobalt, Brown Light and Gold, gesso, grained grit with gel medium and then some work with masks and modeling paste.
 
Do zrobienia mojego tła wybrałam trzy pastelowe mgiełki: Pastel Cobalt, Brown Light oraz Gold, gesso, barwiony żwirek z żelowym medium, a następnie trochę pracy z maskami i pastą modelującą.



 
  I hope that I have inspire you!
 
Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam!
 


8 comments:

  1. Pięknie! już nie mogę się doczekać warsztatów;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Już niedługo się zobaczymy! Pozdrawiam!

      Delete
  2. Anna,
    Your work is always inspirational. The textures, colors and elements you use to create your layouts are always wonderful. This layout is gorgeous too.

    ReplyDelete
  3. Such a beautiful layout Anna <3

    ReplyDelete