Saturday 29 August 2015

Art Journal by Maryse Jolin

Hi everyone !!

Today I felt like you share a small page Art Journal.
  To create my page, I had fun with the wonderful Ayeeda paintings.
I also made a step-by-step video of this creation.

Allo !!

Aujourd'hui j'avais le goût de vous partagez une petite page d'Art Journal. 
 Pour créer ma page, je me suis amusée avec les merveilleuses peintures Ayeeda. 
J'ai aussi fait un pas-à-pas en vidéo de cette création.


Somes closes-ups
Quelques rapprochements



And my tutorial video.
Enjoy your watching !!

Et ma vidéo tutoriel
Bon visionnement !!


Products 13@rts:

-Paint Ayeeda vivid magenta, orange, blue, green
-Paint Ayeeda metallic blue, Old gold
-Paint Ayeeda matte lime
-Gesso white & Black
-Gel medium

See you soon !! xx
À très bientôt !! xx


10 comments:

  1. Beautiful journal pages - such wonderful texture you created with the foil. And, your video was awesome.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK pi

      Delete
  2. J'adore la texture sur tes pages. Je trouve que c'est une très bonne idée de faire une page et ensuite de la couper pour la mettre dans ton journal. Johanne Lacombe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup pour ton bon commentaire Famillemarleau !!!

      Delete
  3. Wow Maryse amazing journal pages, I love it!!!!! Thank you for the wonderful video, love to see you at work!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. C'est vraiment gentil Joséphine !!! Merci Beaucooooooup !! :)

      Delete
  4. Merci pour cette vidéo très instructive !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tout le plaisir est pour moi Djamila Khiter .... Merci !!! :))

      Delete
  5. 13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    13 Arts: Art Journal By Maryse Jolin >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK Df

    ReplyDelete