Saturday 11 October 2014

Shadowbox by our GD Ilona Zbieg

To już nasze ostatnie spotkanie z Iloną Zbieg jako naszą Gościnną Projektantką. Jako swój ostatni projekt Ilona przygotowała piękny shadowbox. Oto co nam o nim powiedziała:
It's our last meeting with Ilona Zbieg as our Guest Designer. As her last project Ilona made a beautiful shadowbox. Here's what she told us about it:

***

Witajcie w mojej ostatniej inspiracji
Dziś chciałabym Wam pokazać shadowbox, który ozdobiłam wykorzystując media, papiery, maski 13arts.
Welcome to my last inspiration
Today I would like to present a shadowbox which I decorated using media, papers and stencils from 13arts collection.
 Cały shadowbox wymalowany jest gesso.
All shadowbox is painted with gesso. 


Środki okleiłam papierem Fleeting moments . Następnie gdzieniegdzie popsikałam rozwodniona mgiełką turkusową i różową.
The inside is made of Fleeting moments paper which in some places is sprayed with turquoise and pink mist.

Z arkusza Days and night wycięłam motyle i kwiaty, które posłużyły mi do ozdoby przegródek.
Każda przegródka pokryta jest pastę strukturalną, nałożoną przez różne maski 13arts.
I cut out butterflies and flowers from Days and nights paper. I used them to decorate partitions.
Each partition is covered with modelling paste which is added by various 13arts stencils. 
Gniazdo wykonałam własnoręcznie z sizalu.
The nest is handmade of sizal.

Lista materiałów /13arts products which were used:

***
Dziękujemy Ilonie za bycie naszym Gościem!
Thank you Ilona for being our Guest!

2 comments:

  1. Niesamowicie piękny i pomysłowo ozdobiony...

    ReplyDelete
  2. Ojj ma Ilona talent ma i jaka wyobraźnie i radość po....

    ReplyDelete