Friday 10 October 2014

An Altered Frame with a Step by Step Tutorial- by Olga Heldwein

Hejka !
dziś mam dla was alterowana ramkę po elementach. Taki cudak. Zazwyczaj najpierw robię tło i dodaje kolor a potem elementy. Tym razem najpierw przygotowałam cała kompozycje a potem dołożyłam kolory. przełamałam sie tez do użycia szklanych kulek i bardzo mi się efekt podoba.
Wszelkie szczegóły możecie obejrzeć w filmiku krok po kroku :

Hello !
Today I have for you a small altered frame. I usually start with background and colors and then I'm making whole composition. This time I added colors at the end . I also used( finally ) glass beads and i really like how it turned on.

Whole creative process you can check on Step by step tutorial:




Fajnie było zrobić coś inaczej choć ta metoda nie do końca mi pasuje, więc chyba wrócę do starych nawyków:)

It was fun to make something differently but It's not my way and i think that i will be back to my "old" way and habits :)



Użyłam /Products which I used:
Tusz akrylowy SPLASH! Black
Mgiełka pastelowa - Pastel Blue
Mgiełka pastelowa - Pastel Yellow
Mgiełka kredowa - Chalk Fuchsia
Mgiełka kredowa - Chalk Yellow Amber
Gesso - grunt akrylowy 120ml
Zestaw różyczek z masy żywicznej "For Wedding 2" Alfabet - szkło akrylowe




2 comments:

  1. It is gorgeous. Thanks for sharing your process too.

    ReplyDelete
  2. Olga Ramka świetna prosta,elegancka,miód;-)
    Ps.Kolekcja papierów super!

    ReplyDelete