Monday 2 November 2015

The Enchanted Forest by Karolina Bukowska


Today I prepared for you a very dimensional composition.
 I was inspired by the workshops with Olgi Heldwein on Mixed-Media Party .

Dziś przygotowałam dla Was bardzo przestrzenną kompozycje.
Zainspirowałam się warsztatami u Olgi Heldwein na Mixed-Media Party .



details/ szczegóły





Products 13@rts:


---------------------------------------------------------------------------------------------------

On the Mixed Media Party  I made some works.
Some of them are posted below.

Na,, Mixed Media Party" stworzyłam kilka prac.
Niektóre z nich umieściłam poniżej.

----------------------------------------------------------------------------

First LO was created on Terhi's workshop :)
The beauty of simplicity and geometry.


Pierwsze LO stworzyłam na warsztatach  Terhi 
Piękno prostoty i geometrii.


detals/  szczegóły:



Products 13@rts:  Gesso białeGesso-ClearGel medium MATTPasta modelująca,  Stempel-PostcardStencil-PostcardTrybikiStazOn-Jet BlackSPLASH! Black 
Mists :  Pastel Dirty Pink,  Pastel Lavender


My second project on canvas was created during Ayeeda's classes.
Amazing fun multiple layers and 3D embellishments.

Mój drugi projekt na płótnie stworzyłam na warsztatach u kochanej Ayeeda.
Niezwykła zabawa wieloma warstwami i dodatkami 3D.



detals/ szczegóły:


Another work created during the classes with lovely Anna Rogalska
Kolejna praca stworzona na warsztacie uroczej  Anny Rogalskiej


details/ szczegóły






Project on canvas was created on Olga Heldwein's workshop.
Projekt na desce stworzyłam na warsztatach u  Olga Heldwein.


details/ szczegóły





My night of madness...
Moje nocne szaleństwa...

-----------------------------------------------

I always dreamed about making a beautiful but simple  LO.
Zawsze marzyłam o pięknym choć prostym LO..


details/ szczegóły



Another LO is a lift of project by Stacey Young
Lift pracy Stacey Young.



details/ szczegóły




My first ATC for my friend Anne-Marie :*

Moje pierwsze ATC dla mojej przyjaciółki Anne-Marie :*






Have a nice day!
Karolina



1 comment:

  1. Wow! All of the pieces are Beautiful! Love all of the mixed media goodness!

    ReplyDelete