Tuesday 3 November 2015

Christmas Card and some Mixed Media Party projects by Marta Debicka

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kartkę z najnowszej kolekcji "Winter Tales", zaprojektowanej przez Olgę Heldwein i kilka prac, które powstały podczas naszego Mixed Media Party :)

Hello!
Today I would like to show you my card from the newest collection: "Winter Tales" designed by Olga Heldwein, and some of my projects made at Mixed Media Party :) 


Zacznę od kartki. Uwielbiam tę kolekcję. Jest ciepła, w stylu vintage i można używać jej cały rok. W sklepie 13arts teraz możecie znaleźć mnóstwo pięknych ozdób. Ja wykorzystałam brokatowe listki i czerwone gałązki. 

Let's start with the card. I really love this collection. It's warm and vintage and you can use it whole year! At 13arts shop you can now find many beautiful embellishments. I used leave covered with glitter and some red twigs. 


Aby nadać owocom oszroniony efekt można użyć mikrokulek. Ja pokryłam swoje też odrobiną gesso. 
You can use glass microbeads to make the fruit frosty. I also covered mine with some gesso. 

Użyłam/ I used: 


***

I kilka moich prac z Mixed Media Party. Świetnie się bawiliśmy!
And now some projects from Mixed Media Party. We had tons of fun! 

Layout z warsztatów z Terhi Koskinen
A layout from classes with Terhi Koskinen


Gesso
Cogs


***

Blejtram- warsztaty z Olgą Heldwein
Canvas - from Olga Heldwein's classes



Użyłam/ I used: 
Gesso

***

Blejtram- warsztaty z Aidą Domisiewicz
Canvas- classes with Aida Domisiewicz



Użyłam/ I used: 
Gesso
***
I layout z Anną Rogalską :) 
And a layout with Anna Rogalska :)


Użyłam/ I used: 
Gesso

***

Dzięki za odwiedziny! :) 
Thanks for stopping by! :)



2 comments: