Sunday 1 November 2015

Last projects from Anna Borowicz and Dagmara Kos

It's hard to say goodbye to our wonderful Guest Designers- Anna and Dagmara. Today you can see their last projects made for us. 

Ciężko pożegnać się z naszymi fantastycznymi Gościnnymi Projektantkami- Anną i Dagmarą. Dzisiaj możecie zobaczyć ich ostatnie projekty wykonane dla nas. 

***

Dagmara Kos



Cześć wszystkim :)
Dziś przychodzę do Was z jesiennym LO

Hello everybody :) 
Today I come to you with an autumn LO.


Nadając koloru mojej pracy głównie używałam moje dwie ulubione mgiełki 13 arts: Burnt Sienna i Yellow Amber. 

Giving the color for my work, I used mainly my two favorite 13arts mists: Burnt Sienna and Yellow Amber.


Mgiełkami wykonałam tło i zabarwiłam elementy dekoracyjne.
I made the background With mists, and I stained the decorative embellishments.


Charakterystycznym elementem dekoracyjnym są prawdziwe gałązki, mech, a także plasterki drewna. 

The characteristic decorative elements are real twigs, moss, and slices of wood.


Użyłam:I used:


***

Anna Borowicz



Hello today I prepared a mixmedia project :)
Hej, dzisiaj przygotowałam mixmediowy projekt :)


I made a calendar for a new year 
Zrobiłam kalendarz na nowy rok



I use a lot of media and some papers but they are covered by gesso and mist, so you can't see it. Kisses!
Użyłam wielu mediów i kilku papierów jednak zakryłam je gessem i mgiełkami dlatego nie są one widoczne.  Buziaki!


***

Thank you Ladies for these three months full of your beautiful projects! We will miss you!
Dziękujemy Dziewczyny za te trzy miesiące wypełnione Waszymi pięknymi pracami. Będzie nam Was brakowało! 

2 comments:

  1. Ladies - what beautiful projects. I loved the Autumn page and colors - and your layering is awesome and the photo is wonderful and adorable! And, wow, the calendar is so pretty - with wonderful elements and colors!

    ReplyDelete