Tuesday 17 January 2017

Together

Cześć,

ostatnio tworzę w brązowym kolorze. Na dziś postanowiłem zrobić kompozycję na tablicy malarskiej, którą można powiesić na ścianie. Głównym jej elementem jest zdjęcie.

Hello,

last time I created in brown color. For today I made a composition on table painting, which I can put on the wall. Main element in this composition is photo.





Do zrobienia kompozycji użyłem papierów z kolekcji "His & Hers", tekturek i metalowych listków, sizalu oraz oczywiście mikrokulek w różnej wielkości. Brązowy kolor uzyskałem dzięki rainbow'owi. Dodałem też kilka plam z ciemnobrązowej mgiełki.

To make this composition I used papers from "His & Hers" colletion, chipboards and metal leaves, sisal and microsphers in different size. Brown color is from rainbow color. I added a few splashes from chalk mists in dark brown color. 








Użyłem: / I used:



1 comment: