Saturday 14 January 2017

Layout "Timeless" - By Lilibleu



Hello 13 Arts friends !!


Today, let me present you this page that I made with papers from the very lovely Aria Story collection as well as chipboards from the His & Hers collection. I wanted to use this fairytale photo found on Pinterest. And I realized my project with my favorite color: blue.



Aujourd'hui, je passe vous présenter cette page que j'ai réalisée avec les papiers de la très jolie collection Aria Story ainsi que les chipboards de la collection His & HersJ'ai voulu utiliser cette photo féerique trouvée sur Pinterest. Et j'ai réalisé mon projet avec ma couleur favorite: le bleu.





Butterflies are painted with Metallic paint! Blue, the title "Timeless" with Black Gesso and dials with white Gesso.


Les papillons sont peints avec de la peinture Metallic! Blue, le titre "Timeless" avec du Gesso Noir et les cadrans avec du Gesso blanc. 




The blue flower is actually a white flower I colored with Water ink - Sky Blue ink

La fleur bleue est en fait une fleur blanche que j'ai colorée avec de l'encre Water ink - Sky Blue.







13 arts products: 










Have a nice day everybody !!

Très belle journée à toutes et tous !!



1 comment: