Sunday 1 January 2017

Tag & Card Set - Lady E - Kartka i Tag


Hello 13 arts friends, I want to wish you all the best in NEW YEAR 2017!
And we have a big announcement to make - together with New Year, new amazing designer is joining us! Please help me welcome Emilia. I am sure you will all love Emilia's soft and elegant style, her color combos and designs are absolutely wonderful. Welcome Emilia :) 

Witajcie kochani w Nowym Roku, życzę Wam dobrego, spokojnego i twórczego roku 2017!
Z Nowym Rokiem mamy ogromną przyjemność ogłosić, że do naszego zespołu  również  dołącza ktoś nowy. Pomóżcie mi powitać ciepło Emilię:)  Jestem pewna, ze wszyscy pokochacie jej delikatny, cudownie elegancki styl, zestawienia kolorów i piękne kompozycje. Witaj Emilia:)


Aida


>>><<<

Lady E





My name is Emilia (Lady E) I was born and raised in Poland but currently I'm living in UK. I am mum of two very active boys :) I love sunsets, flowers, beautiful notebooks, music and scrapbooking products :) I make cards, tags, guest books, albums and I'm into mixed media. Creating is my life.

Nazywam się Emilia (Lady E) Urodziłam się i wychowałam w Polsce, ale obecnie żyję w UK. Jestem mamą dwóch bardzo aktywnych chłopców :) Kocham zachody słońca, kwiaty, piękne notesy, muzykę i przydasie :). Robię karti, tagi, księgi gości, albumy a także trochę mixed media. Tworzenie to moje życie.


***

Hi everyone :)
I'm coming with my first inspiration for 13 arts and I am over the moon :)
New year, new challenge and new ideas!
It will be more mixed media for me and I am so happy about it :)
Today I'd love to share with you card & tag:

Przychodzę do Was z moją pierwszą inspiracją dla 13 arts i jestem niesamowicie podekscytowana :)
Nowy rok, nowe wyzwania, nowe pomysły!
Będzie zdecydowanie bardziej mixed mediowo i niesamowicie mnie to cieszy :)
Dziś chciałabym się z Wami podzielić kartką i tagiem:
 I have combined papers from Secret Letter & All is Love collections.
I really like black with pink.

Użyłam papiery z kolekcji Secret Letter i All is Love
Bardzo podoba mi się połączenie czarnego z różowym.
Beautiful white flower is also from 13 arts and I have used a drop of Pink SPLASH! to dye it.

Cudny biały kwiatek jest także z 13 arts, zabarwiłam go kroplą różowego SPLASH!

 As you can see both projects are very glittered and I used a lot of SILVER GLITTER - Ayeeda Paint

Jak widać obie moje prace są mocno brokatowe i użyłam całkiem sporo Ayeeda Paint - SILVER GLITTER
I have also video tutorial for you, tag and card are made the same way: 

Mam dla Was także kursik, karta i atg są zrobione w ten sam sposób:



Thank you! / Dziękuję!

Products 13 arts used:

  


  

   
  
  
 






4 comments: