Tuesday 10 January 2017

Mixed Media Card - Lady E - Mediowa Kartka

Hi everyone :)
Emilia here :) I'm coming to share with you my latest inspiration for 13arts :)
I was trying new techniques recently and created this mixed media card in 
color combo I really like - turquoise & brown.

Witajcie, tu Emilia :) Przychodzę by podzielić się z Wami moją najnowszą
inspiracją dla 13arts :)
Próbowałam nowych technik ostatnio i tak powstała ta mediowa kartka w kolorach, 
które bardzo lubię łączyć - turkus i brąz.
Mixed media fo me is like journey into the unknown, but I do like excitement 
which goes with it :) I'm just learning and can not predict the result of products used for 100% 
but I guess that's ok :)
One I know for sure! I'm in love with glittered SPLASH!

Mixed media dla mnie to jak podróż w nieznane i bardzo lubię dreszczyk emocji 
mi towarzyszący w tej wyprawie. Dopiero się uczę i trudno mi przewidzieć
skutki użytych produktów na 100% ale myślę, że to jest ok :)
Jedno wiem na pewno, zakochałam się w gliterowych SPLASH! 



On the video you can see beautiful gilttered finish created with SPLASH!
Na filmiku możecie zobaczycie gliterowy efekt stworzony dzięki SPLASH!


Thank you so much! Have a wonderful day :)
Dziękuję bardzo i życzę Wam wspaniałego dnia!!!


Products 13 arts used:
  


  
  

  

2 comments: