Thursday 5 January 2017

A wooden base with a bee by Marta Debicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 

Hello! 
Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result. 
This time I made a composition with a bee. 


Styczeń zawsze jest miesiącem, gdy chętnie tworzę błyszczące prace dlatego zdecydowałam się na odcienie złota. 
January is always the time when I love doing shiny things that's why I choose shades of gold this time. 


Shiny powders mają mnóstwo pięknych odcieni. Gwarantują świetną, twórczą zabawę. Spróbujcie koniecznie :)
Shiny powders have tons of beautiful shades. They are really fun to play with. You must try! :) 


Użyłam/I used: 

Shiny Powders: BronzeMagic Yellow
Mgiełka/Mist: Pastel Black



2 comments: