Wednesday 5 October 2016

Green Layout by Marta Debicka



Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój layout. Na zdjęciu widzicie kilka członkiń naszego DT- Aidę, Olgę, Lili i mnie. Zrobiłyśmy je podczas Version Scrap. To był świetny event pełen miłych wspomnień i dlatego zdecydowałam się użyć tego zdjęcia :) 

Hello! Today I'd like to show you my layout. In the picture you can see some of our DT members: Aida, Olga, Lili and me. We took this photo at Version Scrap in Paris. It was an event full of great memories and that is why I decided to use this picture :)  


Do wykonania pracy użyłam mediów w moim ulubionym kolorze- zielonym. 
To make this project a used mediums in my favorite color- green. 


Możecie także zobaczyć sporo wypełniaczy takich jak płatki miki, żwirek oraz mały i duży brokat. 
You can also see lot of fillers like mica flakes, grit and big and small glitter. 


Użyłam / I used:

Stencil: Happiness
Rainbow Color: Pistachio Green Duo




No comments:

Post a Comment