Monday 21 September 2020

A frame / Ramka

 Cześć wszystkim,

gdy tylko dostałem w swoje ręce nowości to od razu wpadły mi w oko papiery z kolekcji "Dreamland". Wyglądają cudownie ze swoją naturalną kolorystyką. 


Hello everyone,

as soon as I got my hands on new products, I liked it right away papers from the "Dreamland" collection. They look wonderful with their natural colors.




Postanowiłem z tych papierów stworzyć dekorację na ścianę. Jako baza posłużyła mi stara ramka na zdjęcia w kolorze złota i z połyskiem. Pomalowałem ją więc białym gessem i przetarłem papierem ściernym uzyskując złote przetarcia na powierzchni.

I decided to use these papers to create a wall decoration. As a base, I used an old photo frame in gold and glossy. So I painted it with white gesso and rubbed with sandpaper, obtaining golden abrasions on the surface.




Tło wykonałem z jednego kawałka papieru, na którym przykleiłem kilka papierowych pasków. Pokryłem wszystko przezroczystym gesso i dodałem nieco koloru używając akwareli. Po wyschnięciu odbiłem stemple tuszem w kolorze brązowym i dorysowałem kilka czarnych linii.

 I made the background from a single piece of paper with a few strips of paper on it. I covered everything with clear gesso and added some color using the watercolor. After drying, I embossed the stamps with brown ink and drew a few black lines.







Na tak przygotowanym tle stworzyłem kompozycję z wyciętych elementów, kawałków sznurka, suszonych makówek i szyszek olchowych. Pięknie pasują do tej kolekcji kwiatki szola.

On the background prepared in this way, I created a composition of cut-out elements, pieces of string, dried poppies and alder cones. Shola flowers match this collection beautifully.







Produkty: / Products:



Pozdrawiam,

Regards,


Dawid








No comments:

Post a Comment