Friday 7 February 2014

My boy &cat



Witajcie moi drodzy!!!
 Po raz kolejny sięgnęłam po ostatnią kolekcję papierków Timeless.
 Bardzo dobrze mi się na nich pracuje, zwłaszcza gdy mam oscrapować zdjęcia moich 2 chłopaków łobuziaków.
 Idealna kolekcja dla chłopców. Ciepły pomarańcz i granat jak dla mnie to idealne połączenie.

 Kochani , w ramach dzisiejszej inspiracji wykonałam LO z moim starszym synkiem i jeszcze jednym nieznośnym domownikiem 

Hello my friends. I used Timeless collection once again. I really like working with it, especially when I want to make a LO with my two little imps. It's a perfect collection for boys' photos. Warm orange and navy blue match perfect together. 

My newest project is a LO with my older son and other member of our household. 




`
I used:
To wszystko na dziś. 
W niedzielę zapraszam na najnowsze wyzwanie i garść inspiracji od naszego zdolnego zespołu.
 Miłego weekendu Wam życzę
Pozdrawiam

That's all for today.
 On Sunday I would like to invite you for the newest challenge and inspirations from our very tallented team. 

Have a nice weekend. Hugs.

Pasja  Kati

1 comment:

  1. Bardzo fajne efekty. Twórczo spędzasz czas z synkiem :))

    ReplyDelete