Sunday 2 February 2014

A jewellery box by our Guest Designer- Monika Tarasin-Lenart

Dzisiaj zaprezentujemy Wam pierwszy, niesamowity projekt naszej nowej Gościnnej Projektantki - Moniki Tarasin-Lenart. Poznajmy Monikę!

Today we're going to show you first amazing project made by our new GD Monika Tarasin-Lenart. 
Let's meet Monika:


Witam. Jestem absolwentką wrocławskie ASP. Scrapbookingiem zainteresowałam się kilka lat temu. Zafascynował mnie ten kolorowy świat papierów, tuszy, stempli.....Staram się szukać nowych rozwiązań, próbować nowych rzeczy. I cieszę się że wciąż znajduję takie rzeczy :). Lubię tworzyć zarówno prace mediowe jak i LO ale chyba największa radość sprawiają mi małe albumy w których zamykam zdjęcia mojego synka który jest dla mnie nieustającą kopalnią pozytywnej energii ;)

Hello! I'm graduade of Wroclaw ASP (Academy of Art and Design). I discovered scrapbooking few years ago. Colorful world of paper, inks and stamps has fascinated me. I try to find new solutions and new things. I'm really happy that I can still find them :) I like creating mixed media and LOs but my favourite kind of artworks are minialbums. I make them with my son's photo. He gives me so much good energy. 

Dziś chciałam pokazać pudełko na biżuterię.

Today I'm going to show you a jewellery box. 


Jako bazę wykorzystam zwykłe drewniane pudełko. Pomalowałam je kilka razy gessem.
I used plain wooden box as a base, and covered it few times with gesso. 


Nieregularną fakturę uzyskałam dzięki gel medium, kolor jest wynikiem połączenia kilku mgiełek.
Irregular texture is made with gel medium. To get this colour I mixed few mists. 


Całość ozdobiłam mikrokulkami. Kwiaty również zafarbowałam mgiełkami.
I decorated my box with micro glass beads. Flowers are also colored with mists. 


Pozdrawiam,
Hugs,

Monika

>>><<<
Użyte materiały:
Products used by Monika:





4 comments: