Friday 5 April 2013

Serwetki w pastelach

Witajcie. Chciałabym pokazać Wam dziś kartkę wykonaną z kolekcji All is Love. Z papieru Love Letters - Listy miłosne wycięłam kilka ozdobnych serwetkowych motywów i przykleiłam je warstwowo na kosteczkach 3d. Wierzchnią warstwę powstałej w ten sposób głównej ozdoby kartki pomazałam nieco medium żelowym, dzięki czemu otrzymała delikatną fakturę i lekki połysk. Kwiatki przyprószone zostały lekko brokatem, a całość zamknięta w ozdobnej ramce wyciętej przy pomocy wykrojnika.



Materiały:

Pozdrawiam serdecznie
Lakuna

5 comments:

  1. Wspaniała, te kolory i warstwy!

    ReplyDelete
  2. Jak ja uwielbiam warstwowanie w kartkach- one po prostu żyją! ;)
    Mnie niestety dużo jeszcze brakuje, by dorównać profesjonalizmowi ;)

    ReplyDelete
  3. Prześliczna karteczka, cudna kolorystyka:))

    ReplyDelete