Monday 22 April 2013

Recyclingowy albumik

Witajcie !!!

Kochani dziś chcę Wam pokazać mini albumik,
który zrobiłam z upaćkanych mediami papierów 30x30.
Na nich właśnie testowałam Ayeedowe specyfiki bawiąc się przy tym świetnie.
Żal było wyrzucać, bo na niektórych aż było grubo od gessa i pasty strukturalnej,
nie wspomnę o mgiełkach, które psikałam bez opamiętania.
Strasznie podobało mi się  obserwowanie  jak zachowują się media na papierze i mgiełki na danym podłożu.
Jeśli jeszcze ktoś nie próbował, to zachęcam. Bardzo  relaksujące zajęcie.
***
Dodam jeszcze, że dużo było tego próbowania i mediowania, więc powstał jeszcze jeden albumik, ale o nim przy innej okazji :)











Ze sklepiku 13arts użyłam:


Słonecznego tygodnia Wam (i sobie również) życzę Kochani :)
Pozdrawiam

3 comments:

  1. Fantastyczny! Też robię mini albumy z recyklingu- przednia zabawa :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. OMG. Jakie to fantastyczne :)))

    ReplyDelete