Thursday 18 April 2013

Altered art, czyli pudełko po serku

Witam serdecznie!
Chciałam dzisiaj pokazać przerobione przeze mnie pudełeczko po dość popularnym serku :) Naprawdę niewiele potrzeba, żeby diametralnie zmieniło wygląd!

To "niewiele" to w tym przypadku dokładnie pasta modelująca oraz fioletowa mgiełka.


Dzięki paście można osiągnąć bardzo ciekawą strukturę - tutaj nakładałam ją przez siatkę murarską :)
Dzięki mgiełce z kolei otrzymujemy świetliste refleksy, no i piękny kolor!



 Do ozdoby nie mogło zabraknąć również różnego rodzaju kwiatków i innych dodatków :)


W pracy wykorzystałam następujące artykuły ze sklepu 13arts:

Pozdrawiam!!!

11 comments:

  1. Przepiękne pudełko a te kolorki super

    ReplyDelete
  2. To jest prawdziwie niezwykła szkatułka (po pysznym serku ;))

    ReplyDelete
  3. Efekt końcowy robi wrażenie, pięknie!

    ReplyDelete
  4. Fantazja- cóż można zrobić z rzeczy, których człowiek pozbywa się po kilka sztuk tygodniowo :)
    ja upodobałam sobie rolki po papierze toaletowym :)
    Pozdrawiam z wiosennej Anglii :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Wow...this is stunning...loving all the texture!

    ReplyDelete
  7. fantastyczne i moje kolorki )))

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete