Wednesday 24 April 2013

Art terapia

Witam wszystkich :) 
Dzisiaj chciałabym zachęcić Was do mediowania :) 
Od niedawna prowadzę (nieregularnie) coś na wzór art terapeutownika. 
Dla mnie to przelewanie na papier stanu ducha i uczuć, które w danym momencie mi towarzyszą. 
Zacznę od pokazania optymistycznego wpisu ;)




 Na czystych kartkach terapeutownika rozprowadziłam gel medium, nieregularnie, tak aby powstały "mazie".  Po wyschnięciu powierzchni ,na dużej płytce akrylowej rozcieńczyłam tusze wodne - kropla tuszu i kilka psiknięć wodą z małego rozpylacza - "odbiłam" w tym papier, a w reszcie tego co zostało na płytce zamoczyłam stempel i odbiłam na stronach. Następnie wykorzystałam  folię bąbelkową  "pociągłam" ją tuszami i tez odbiłam, później w ruch poszła wstążka bukietowa podobna do siatki murarskiej, która posłużyła mi jako maska dla pasty modelującej :) 
I tak oto powstało tło powyższej pracy, prawda że proste ?  
Zachęcam Was gorąco do mediowania !!

Materiały: 

Pozdrawiam 


3 comments: