Thursday 3 November 2016

Ramka z motylkami / A frame with butterflies

Cześć,

odkąd zobaczyłem nową kolekcję "His and Hers" wiedziałem, że muszę zrobić coś z motylkami. Na początek zrobiłem coś prostego - ramkę, w której są trzy motyle.

Hi,

when I saw new "His and Hers" collection I knew I had to do something with butterflies. At the beginning I did something simple - a frame with three butterflies.


Motyle pokolorowałem używają Rainbow Color. Całą kompozycję umieściłem w centrum ramki naklejając wszystko warstwami.

The butterflies I colored with Rainbow Color. All elements of  composition I glued layers  in center of frame.







Lista produktów: / The product list:




2 comments:

  1. Przepiękna! Podoba mi się ten kontrast, ramka taka stonowana, monochromatyczna a motyle pięknie kolorowe :-)

    ReplyDelete