Wednesday 18 February 2015

ART - LO - Sketchabilities#133

Hello everyone!!! It's Anna Rogalska here. Today I'd like share with you a layout using papers and many wonderful mediums from 13@rts! My layout is based on the last challenge over at Sketchabilities

Witam wszystkich!!! Z tej strony Anna Rogalska. Dzisiaj chciałam podzielić się z wami layoutem, stworzonym z papierów i wspaniałych mediów od 13@rts! Mój layout powstał na podstawie mapki ostatniego wyzwania Sketchabilities


 
I have used the 'Love' mask from the 'Fly Away' collection on my background with some modelling paste. All my flowers and chipboard have been brushed with Gesso. I have added some glass microspheres mixed with gel medium. When the gel medium was dry I sprayed with pastel pink, chalk dark brown mist and I added a little water.

 Na moim tle użyłam maskę 'Love' z kolekcji 'Fly Away'  wraz z pastą do modelowania. Wszystkie moje kwiaty i tekturka zostały pokryte Gesso. Dodałam trochę mikrokulek zmieszanych z medium żelowym. Gdy medium żelowe było suche spryskałam pastelowym różem, kredową ciemno-brązową mgiełką oraz dodałam trochę wody.
 




Sketch from sketchabilities #133



 13arts products:

Thanks for visiting! Have a nice day!    
 
Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia! 
 
Anna Rogalska



1 comment:

  1. Love this one! This is so beautiful and perfekt photo to that background!

    ReplyDelete