Sunday 6 January 2013

Wyzwanie#3 "Na biało i perłowo" - Challenge# 3 "White& pearls"

Witajcie ! Welcome

W pierwszym miesiącu Nowego Roku serdecznie zapraszam Was na kolejne już 3 wyzwanie :) 
Ufam, że przyłączycie się do zabawy i zgłosicie mnóstwo wspaniałych prac ! 

In this first month of New Year we invite you to join us in our 3rd Challenge:) 
I believe we will be overwhelmed by your works again! 

... 

"Na biało i perłowo"
"White & Pearls" 



Szczegółowe zasady wyzwania #3:
1. Wykonaj dowolną pracę z użyciem białej farby (lub innego białego medium jak gesso czy pasta modelująca).
2. W Waszych projektach użyjcie też perełek - naklejanych, w płynie czy innych.
3. Mile widziane elementy 3D, ale nie są obowiązkowe.
3. Opublikuj swoją pracę na swoim blogu i zgłoś swoją pracę poprzez narzędzie Inlinkz na końcu posta (link bezpośredni do zgłoszonej pracy). 
4. W poście, w którym opublikowana jest praca prosimy o podanie linka i informacji o naszym wyzwaniu. 
5. Można zgłaszać dowolną ilość prac. 
6. Praca może być zgłoszona na inne wyzwania, ale musi być nowa, nie publikowana przed ogłoszeniem naszego wyzwania. 
7. Wyzwanie trwa do 27.01.2013, do godz. 23.59. wyniki zostaną ogłoszone 31.01.2013. 

Rules of Challenge #3:
1. Make a project using at white paint or other white medium like gesso or texture paste.
2. Please use in your projects some pearls: they can be liquid pearl, stickers or other.
3. It would be great if you use some 3D elements, but it is not obligatory.
4. Publish your project on your blog and add link directly to the post using Inlinkz tool at the end of this post.
5. Please add link and info about our challenge, where your work is published. 
6. The challenge ends 27.01.2013 at 23:59. Winners will be announced on the 31st of January 2013. 
7. You can enter with your project to other challenges, but your work must be new, not published before our challenge has started. 

Po zakończeniu wyzwania nasz zespół wybierze jedną najlepszą pracę z Polski i jedną najlepszą pracę z zagranicy, które zostaną nagrodzone zestawami naszych papierów oraz dodatkowymi materiałami z naszego sklepu. Zwycięzców wyzwań zaprosimy też do Gościnnego Projektowania w jednym z następnych wyzwań. Dodatkowo wyróżnimy prace, które zdobyły największą ilość punktów w głosowaniu. 

After the end of the challenge, our Design Team will pick one best work from Poland and one best foreign work, both will be awarded with sets of our papers and other materials from our shop. Winners of the challenges will also be invited to join us in one of our challenges as Guest Designers. 
Additionally we will feature few works with biggest number of points.

-----------------

Mamy dla Was niezwykłe inspiracje od naszego zespołu, ale najpiew powitajmy i zobaczmy wspaniałe prace naszych Gościnnych Projektantek (wygrały nasze poprzednie wyzwanie).

We've got fabulous inspiring projects from our team, but first please welcome our Guest Designers (winners of our last challenge) with their stunning projects!

-----------------

Poznajcie KEREN TAMIR z Kanady: 


My name is Keren Tamir and I'm 38 years old. I am a wife to a wonderful husband who is very supportive of my scrapbooking hobby and a mother of two amazing kids; a 10 year old boy and a 6 years old girl. I've been scrapbooking for 9 years and I mainly scrapbook about my family. I love to create and experiment with many different mediums and techniques.
My style is mainly Shabby chic. I use lots of flowers and vines in my projects. I also love using pastes and misting on my layouts. My style is always evolving and that’s one of the things I love about this art.
One of the main reasons I started scrapbooking was to preserve memories and photos for my children. However over the couple of years, I’ve started to enjoy another aspect of scrapbooking. I love the artistic outlet that it gives me. I love to create and I’m passionate about what I do.
I was delighted when Aida invited me to be a Guest Designer at 13 Arts. Ever since I saw the papers, I fell in love with them and I was so honored that I would be able to create with them. Then I won their first challenge and Aida invited me to create another layout for January's Challenge.
 Here is the layout I have created for challenge #3. I used lots of white and pearls on this layout and made it very Shabby Chic!!
 I hope you come and visit me on my blog to see more of my creations: http://kerentamir.blogspot.com/
 Keren
(tłumaczenie)
Nazywam się Keren Tamir i mam 38 lat. Jestem żoną wspaniałego męża, który bardzo mnie wspiera w moim hobby i mamą dwójki wspaniałych dzieci: 10-letniego chłopca i 6-letniej dziewczynki. Scrapuję od 9 lat, głównym tematem moich prac jest moja rodzina. Uwielbiam tworzyć i eksperymentować z wieloma różnymi mediami i technikami.

Mój styl to głównie Shabby chic. Używam dużo kwiatów i gałązek w moich projektach. Uwielbiam także zastosowanie past i mgiełek na moich pracach. Mój styl ciągle się rozwija i to jest jedna z rzeczy, które kocham w scrapbookingu.

Jednym z głównych powodów, z którego zaczęłam scrapować było zachowanie wspomnień i zdjęć moich dzieci. Jednak w ciągu kilku lat, znalazłam inne ciekawe aspekty scrapbookingu. Pozwala mi się realizować artystycznie, upuścić emocje Uwielbiam tworzyć i pasjonuje mnie to, co robię.

Byłam zachwycona, kiedy zostaam zaproszona do Gościnnego Projektowania w 13 arts. Odkąd zobaczyłam papiery, zakochałem się w nich i byłam zaszczycona, że będę mogła z nich tworzyć. Potem wygrałam wyzwanie i Aida zaprosiła mnie, aby stworzyć projekt na  styczniowe wyzwanie.

  Oto praca stworzona na wyzwanie # 3. Użyłam dużo bieli i perełek na tym scrapie i przez to jest bardzo Shabby Chic!

  Mam nadzieję, że odwiedzicie mnie na moim blogu, aby zobaczyć więcej moich prac: http://kerentamir.blogspot.com/

Keren



Dziękuję Keren za tę piękną pracę! Jesteś niezwykle utalentowaną osobą! :*
Thank You Keren for this beautiful page and being our GD!You're so talented :*

---------
Powitajmy też ciepło zwyciężczynię wyzwania z Polski
 JOLĘ:


" Mam na imię Jola i tak też jestem znana w blogowym świecie.
Rękodzieło to moja pasja od niepamiętnych czasów. Kocham hafty, lubię tworzyć koronki szydełkowe, frywolitkowe, igłowe i klockowe, poznałam tzw. Sztukę Pogodną, czyli tworzenie kompozycji z suszonych liści. Scrapbookingiem zajmuję się najkrócej, bo raptem od dwóch lat. A odkąd poznałam technikę mixed-mediową, odnalazłam drugą siebie.
Dziękuję Zespołowi 13arts za zaproszenie do przygotowania pracy na wyzwanie styczniowe.
Jako Gościnna Projektantka występuję po raz pierwszy i nie ukrywam, że jestem trochę stremowana.

Na Wyzwanie przygotowałam tag na bazie papieru "Księżycowy Pył" z niezwykłej kolekcji "Frosted Life"


(tłumaczenie)
"My name is Jola and that is also my name in my blog.
All kind of crafts are my passion since many, many years. I love embroidery, I like to crochet, and I got to know so called "Happy Art" - creating compositions of the dried leaves. Scrapbooking is my newest passion, I scrap from two years. And since I met mixed-media techniques, I found my second face.
Thank you 13arts team for the invitation to prepare work for the January challenge.
This is my first time as a Guest Designer, and I must admit that I'm a little nervous.
I prepared tag based on "Moon Dust" paper, from an extraordinary collection of "Frosted Life"



Dziękuję Jolu za gościnny występ i cudowną pracę z tyloma smaczkami! :*
Thank You Jola for being our GD and for this wonderful project with so many gorgeous details. :*
----------------------

A oto inspiracje od naszego zespołu:
And here are some inspirations from our team:


Rydia


Pasja Kati 


Colorina



Matilde



Ayeeda


and our special Guest Designer 
Bellaidea 


Zapraszamy Was serdecznie do wspólnej zabawy!
Please join us and have fun!

Banerki do pobrania:
You can download our banner:

  

Pozdrawiam!
Cheers!

5 comments:

  1. Keren, congrat's on the GDT assignment!! Great blogspot here at 13 art!!
    ava gavloski

    ReplyDelete
  2. belles créations ! j'ai encore peut être le temps de participer ^_^

    ReplyDelete
  3. cudne prace ... ach, cudne ~!

    ReplyDelete