Saturday 12 January 2013

Weekend with Guest Designers -part 1) / Weekend z Gościnnymi Projektantami -cz1.)

Witajcie kochani! 
Przed nami kolejny, emocjonujący weekend z gośćmi - a będą to goście niezwykli - wierzcie mi:) Zachwycają i inspirują, osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem ich projektów z kolekcji "Frosted Life".

Hello dear!
Here we go again with our fabulous weekend with Guest Designers - and our guests will be really special - believe me:) They constantly inspire and create amazing projects! I am really impressed with their project with "Frosted Life" collection.

Naszym pierwszym gościem jest ....
Our first Guest Designer is....

niezwykle utalentowany...
amazingly talented...

mężczyzna...
a man...



SASCHA SCHMIDT 
(Austria)


"My name is Sascha Schmidt and together with my loving wife Maria I live in Rankweil, 
a beautiful province of Vorarlberg in Austria, in the heart of the Alps. 
Together we have three daughters, ages 12, 14 and a two and half years and are a typical blended family. Oh, our cat Gypsy and some house spiders, much to the delight of our youngest daughter Paula are, of course, part to the family. When I'm not wallowing in the world of paper, paste and color, I try to take time for photography - here I've already turned my hobby into a profession. My main focus is with my wife and our common and youngest daughter Paula with whom I prefer to spend my time. I grew up in the mountains and nature. That's inspiration for me and above all, a place to relax and re-energize. And that I need in my daily work as a reporter and editor image that occupies a lot of my time.

Scrapbooking I learned 5 years ago by Mary know. She took me to the taste and imagined all kinds of materials and shown how I can apply it. She was and is my mentor. I've always been very creative but with scrapbooking and mixed media I have found a new outlet for my desire to be creative."

Please check Sascha's blog to see more stunning projects: 

(tłumaczenie)
Nazywam się Sascha Schmidt i razem z moją kochająca żona Maria Mieszkam w Rankweil,
pięknej prowincji Vorarlberg w Austrii, w samym sercu Alp.
Mamy trzy córki, w wieku 12, 14 i dwa i pół roku i sjesteśmy typową rodziną. A częścią rodziny jest też kot Gypsy i ku uciesze naszej najmłodszej córki Pauli także 

pająki domowe. Kiedy nie zatapiam się w świecie papieru, past i kolorów, poświęcam czas czas fotografii - udało mi się moje hobby zamienić w zawód. Moimi głównymi obiektami fotografii jest żona i najmłodsza córka Paula, z którą uwielbiam spędzać czas. Wychowałem się w górach i w otoczeniu przyrody. To jest dla mnie główna inspiracją, a przede wszystkim miejsce relaksu i naładawania się energią. A potrzebuję tego w mojej codziennej pracy jako reporter i redaktor, co zajmuje dużo mojego czasu.

Scrapbooking poznałem 5 lat temu przez dzięki Mary. Nauczyła mnie wyczuwać kompozycję i używać  różnych rodzajów materiałów, pokazała w jaki sposób można je stosować. Była i jest moim mentorem. Zawsze byłem bardzo kreatywny, ale ze scrapbookingiem i mixed media znalazłem nowe ujście moich emocji i pragnienia bycia kreatywnym. "

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Saschy aby zobaczyć więcej jego wspaniałych projektów: http://www.sascha-schmidt.com

A oto co Sascha przygotował z papierów "Frosted Life":
And here are two projects Sascha made with "Frosted Life" papers:

Layout:


Mini album:






Thank You Sascha!!! I just looooove these project! You're so talented!

A Wam jak się podoba męska wersja "Frosted Life"? :)
And how about you - do you like masculine version of "Frosted Life"?

Pozdrawiam
Best regards,
Ayeeda


6 comments:

  1. Baaardzo się podoba! Uwielbiam prace Saschy!

    ReplyDelete
  2. Świetne! Pierwszy scrap jest boski :)

    ReplyDelete
  3. pierwszy scrap mógł zrobić tylko mężczyzna, fantastyczny

    ReplyDelete
  4. He is so awesome! Love the first one though- yowza! Steaming HOT! Love his work and his lady of the house's work too! What a full house of creativity!

    ReplyDelete