Tuesday 22 January 2013

Wyniki Candy - Giveaway results

Witajcie, bardzo Wam dziękuję za tyle cudownych komentarzy i zgłoszeń! 
To dla mnie ogromna radość i duma, że ta kolekcja tak Wam się podoba:) 

Hello and thank you everyone for joining our giveaway and so many lovely comments! 
It'a a great pleasure and proud for me, that you like this collection so much:)

Zgłoszeń było 138, tak więc losujemy trzy zestawy:
We had 138 entries so we will draw three sets of papers:

1-50:

numer 50 należy do/ number 50 is:
Madziarrra  

-----

51-100:

numer 91 należy do/ number 91 is:

101-138:
CZYLI 
coco.nut
Dodatkowy zestaw dla wylosowanej osoby wśród obserwatorów bloga poleci do:
Additional kit for blog observers will fly to:
(liczyłam od końca, od najnowaszego jako 259, bo tak mi było łatwiej;)
(I was counting from the newest 259 down- it was easier:)

numer 250 należy do:
number 250 has:

created by Ebi
Moje zdjęcie


Wylosowane osoby proszę o kontakt na maila: 13arts@wp.pl
Winners - please contact me at: 13arts@wp.pl

Nagrody zostaną wysłane po otrzymaniu adresów w ciągu 3 dni.
Prosimy o kontakt w ciągu 7 dni.
The prizes will be sent withis 3 days after claiming your prize.
Please contact us asap (up to 7 days).

Gratulujemy!
Congratulations! 

A za chwilę dodatkowe dwa zestawy wylosujemy wśród naszych fanów na Facebooku:)
We will also randomly choose two winners from our Facebook fans:)

Pozdrawiam,
 Regards,
Ayeeda

13 comments:

  1. Wylosowane szczęściary, gratuluję wam!!!

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranych słodkości :-)))Dziękuję za zabawę :-)))

    ReplyDelete
  3. Aj, jak ja wam zazdroszczę, śzczęściary ;)
    Gratuluję, oczywiście D)

    ReplyDelete
  4. jupi!!! to chyba mój szczęśliwy dzień!!! ale się cieszę, te papiery są przepiękne!!! już biegnę maila pisać :)))

    ReplyDelete
  5. Gratulacje, szczęściary !!! Dziękuję za wspólną zabawę :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję! Mnie się nie udało, ale papiery są tak piękne, że uśmiechnę się do męża, aby mi je sprezentował ;)))

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! Niemal zielenieję z zazdrości! Żartuję oczywiście!

    ReplyDelete
  8. Ależ jestem zaskoczona :D Nigdy nie miałam szczęścia w losowaniach, a tu proszę! Bardzo dziękuję. Gratuluję pozostałej trójce!

    ReplyDelete
  9. Jupi jupi! Cieszę się niezmiernie, bo papiery cuuudne :) banan na twarzy na cały wieczór ;) no, to teraz lecę kumulację obstawiać :P

    ReplyDelete
  10. O rany, no nie wierzę, przecież ja nigdy nie wygrywam!! :D Dziękuję!! :))

    ReplyDelete
  11. Gratuluję wylosowanym szczęściarom;-)

    ReplyDelete