Friday 4 January 2013

Life is art


Tym razem z przyjemnością zrobiłam małą odskocznię od scrapów, na rzecz taga - czyli zawieszki.
"Życie jest sztuką"

Today I made something small for a change, but I made it with a real pleasure. 
"Life is art"


Papiery i niektóre dodatki oczywiście 13 arts:)
Papers and some embellishments from 13 arts:)




---

Do wykonania mojego taga zainspiriowała mnie Marivic Clifton autorka bloga "Berry 71 Bleu", która zrobiła mi niesamowitą niespodziankę i przysłała na Święta dwa niezwykłe i przepiękne tagi, którymi po prostu muszę się pochwalić:)

I was inspired to create a tag by Marivic Clifton from "Berry 71 Bleu" blog, who surpised me by sending two amazingly beautiful tags for Christmas. Thank You Marivic again! I just have to share and show you these beauties:


Przy okazji serdecznie zapraszam Was na bloga Berry 71 Bleu na styczniowe wyzwanie, które sponsoruje 13 arts:)
This month 13 arts is sponsoring Berry 71 Bleu challenge, so please join the fun and have a chance to win:)


Pozdrawiam,
Best regards,

3 comments:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem! generalnie prace mixmediowe to dla mnie czarna magia i coś przeniesamowitego ale ta podoba mi się wyjątkowo. Gratuluje również pięknego prezentu gwiazdkowego:)

    ReplyDelete
  2. Przepiękny tag! i piękne niespodzianki!

    ReplyDelete
  3. What an absolutely stunning tag!! WOw!!!

    ReplyDelete