Thursday 17 January 2013

"ALL IS LOVE" - Nowa kolekcja!!! - New collection!!! - PREMIERA! - PREMIERE! - CANDY:)

Witajcie kochani! Nie umiem nawet wyrazić jakie emocje mi dziś towarzyszą:) Moja druga kolekcja za chwilę ujrzy światło dzienne:) I oczywiście mam ogromną tremę czy się Wam spodoba:)

Hello everyone! I can't even put in words my emotions:) My second collection is going to be revealed right now! I am a little nervous whether you'll like it:)

To kolekcja o miłosci.... raz jest słodka, raz szalona, czasem nieco "podrapana" różnymi rysami. To kolekcja o kochaniu, ale także o miłości do piękna, do natury. Kolory są żywe, intensywne (jak miłość), dla mnie ta kolekcja jest słodka i romantyczna, ale z pazurem i moimi ukochanymi teksturami:)

This collection is about love... the love is sometimes sweet, sometimes crazy, but sometimes has some "scratches". This collection is about loving the other person, but also about loving the beauty of nature. The colors are vibrant and intense (like love), for me this line is sweet and romantic, but spunky and with my favorite textures:)

"All IS LOVE"



Kolekcja składa się z sześciu dwustronnych papierów 30,5x30,5 cm. Papier do scrapbookingu, bezdrzewny i bezkwasowy, wysokiej jakości, o gramaturze 250g.
W skład kolekcji wchodzi również arkusz naklejek formtu A4.

The collection contains contains 6 double sided scrapbooking papers, high quality, thick cardstock (250 gsm). Acid & lignin free.
We also have matching stickers sheet (A4). 

A oto wszystkie strony "ALL IS LOVE"
All pages of "ALL IS LOVE"

*PINK PARADISE* 
*RÓŻOWE NIEBO*




*FOLLOW YOUR HEART*
*ZA GŁOSEM SERCA"





*BIG LOVE*
*WIELKA MIŁOŚĆ*




*FOREVER*
*NA ZAWSZE*





*BITTERSWEET LOVE"
"SŁODKO-GORZKA MIŁOŚĆ"




*LOVE LETTERS*
*LISTY MIŁOSNE*





A na deser proste, ale bardzo przydatne naklejki:
And for desert - simple, but very useful stickers:


****************
Z okazji wydania nowej kolekcji nie może zabraknąć 
To celebrate our new collection we are having 

CANDY:) GIVEAWAY:)

Aby wygrać świeżutką i pachnącą kolekcję "ALL IS LOVE" należy:
1. Zamieścić link pod tą notką używając narzędzia inlinkz
(aby wziąć udział w losowaniu nie wystarczy wpisanie komentarza, choć z góry za nie dziękujemy i jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii:).
2. Umieścić na swoim blogu post lub informację w pasku bocznym o candy wraz z podlinkowanym do tego posta zdjęciem kolekcji.
3. Aby zwiększyć szansę na wygraną zostań obserwatorem bloga - 
możesz wygrać kolekcję "ALL IS LOVE" w dodatkowym losowaniu. Obecni obserwatorzy mają tę samą szansę.
4. Dodatkowe zestawy wylosujemy wśród tych, którzy polubią nas na Facebooku i udostępnią informację swoim znajomym:
5. Zapisy trwają do dnia 21.01.2013 do godz.23.59. 
6. Wylosujemy jedną kolekcję z każdej kolejnej 50-tki zgłoszonych linków, tak więc im Was będzie więcej, tym więcej papierów do Was pofrunie:)
7. Wyniki losowania zostaną ogłoszone 22.01.2013. w godzinach wieczornych.
8. Candy jest otwarte dla wszystkich z Polski i zagranicy.

***********


To win fresh and new collection "ALL IS LOVE" you have to:
1. Leave a link to your blog post about our collection using inlinkz tool
(to take part in the giveaway it's not enough to leave a comment, but of course we love them and we are curious awhat ypu think about our collection :).
2. Create a blog post or sidebar information at your blog about the giveaway with a thread to this post.
3. To increase your chances of winning become an observer of our blog - you can win additional set of "ALL IS LOVE" papers. Current observers also have this chance.
4. We are also having additional draw of our giveaway of 2 sets of papers on our Facebook Fanpage - like us on Facebook and forward it to your friends:
http://www.facebook.com/pages/13-arts/109495949201382
5. Please enter until 21.01.2013, 23.59.
6. We will draw one collection from each successively 50 reported links, so the more enetries, the more papers will fly to you :)
7. Draw results will be announced on  22.01.2013. in the evening.
8. Candy is open to all international entries
.
Życzymy miłej zabawy i szczęścia *:*:*
Please have fun and we wish you luck in the draw: *: *: *


84 comments:

  1. Piękne!!! Tekstury podobają mi sie najbardziej :) A kolorki - bardzo lubię połączenie różu z szaym i miętowym :) SUPER!!!

    ReplyDelete
  2. Znów ustawiam się pierwsza... choć nie wierzę w wygraną - dwa razy to się nie zdarza :D Pozdrawiam - piękna kolekcja!

    ReplyDelete
  3. WOW!!!amazing collection!!adorable colors and designs!!just perfect!!!

    ReplyDelete
  4. Przepiękna...róż i mięta i szarości
    zachwycona jestem
    i bardzo żałuję że nie znalazły się mojej paczce wczorajszej od Ciebie;)

    ReplyDelete
  5. Piękna kolekcja :) Nie może i mnie zabraknąć :)

    ReplyDelete
  6. Interesująca kolekcja, więc chętnie przygarnę ;P Info już na pasku bocznym bloga. Gratuluję pięknej kolekcji!!!

    ReplyDelete
  7. This is sooooo pretty!! Great job. Can't wait to play with this collection as well!

    ReplyDelete
  8. bardzo się podoba!!!
    stoję we wszystkich możliwych kolejkach :)

    ReplyDelete
  9. Cudne. Romantyczne ale nie przesłodzone. Mój faworyt to "na zawsze"

    ReplyDelete
  10. Ale cudo! Uwielbiam róż z błękitem. Rewelacyjne są elementy z "listów miłosnych".

    ReplyDelete
  11. You know I love this collection from the very first moment:),acha, zapisalam sie na losowanie ale nie z pazernosci, jesli jakims cudem random mnie wybierze przekaze swoje "prawa" wybranej osobie.

    ReplyDelete
  12. Ale piękna kolekcja! W oko wpadły mi "za głosem serca" i "na zawsze" :)

    ReplyDelete
  13. Są przepiękne, co tu dużo pisać ;)

    ReplyDelete
  14. Pastele, landrynki, cukierki... Kojarzy mi się z pierwszą miłością, nieśmiałością, zauroczeniem, bo jest taka delikatna, niewinna, słodka. I ma wiele odcieni, jak prawdziwa miłość :)

    ReplyDelete
  15. Przepiękne papiery. Nie martwiłabym się o wzięcie :D

    ReplyDelete
  16. Delikatna, radosna, optymistyczna kolekcja.
    Bardzo piekna!!!

    ReplyDelete
  17. Piękna, romantyczna kolekcja! Bardzo pasująca do zbliżających się Dni :)

    ReplyDelete
  18. Kolekcja jest cudowna!Chętnie się zapisuję do obserwatorów dołączyłam, banerek umieściłam w pasku bocznym.

    ReplyDelete
  19. Jestem zachwycona tą kolekcją. Papiery są piękne!

    ReplyDelete
  20. Boska kolekcja ! Świetne kolorki i wzory :)

    ReplyDelete
  21. Omg Aida this one is fantastic. Don't u want me forever on your team lol

    ReplyDelete
  22. Znów mroźne ale słodkie kolorki! Fajnie, ze pojawił sie kolor szary. Wydaję mi sie, że papierki nadaja sie nie tylko dla zakochanych ale świetnie sie sprawdza w pracach slubnych jak i dziecięcych. I nareszcie są napisy po polsku!!! dlaczego wciąż musimy używać tylko angielskich wyrazów - w końcu juz dawno zostało powiedziane, że Polacy nie gęsi i swój język mają! Tak trzymac proszę!!!
    Podglądaczką jestem od początku istnienia firmy :)
    Pozdrawiam! Chasia

    ReplyDelete
  23. Rewelacyjna paleta, banerek zamiescilam na pasku bocznym http://pasjejustychy.blogspot.com/ oraz udostepnilam na fb, pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  24. Bardzo Wam dziękuję:) Thank You so much! xoxoxo

    ReplyDelete
  25. Piękne i moje ulubione kolorki pastelowe , słodkie a zarazem odróżniające się od pozostałych tym , że są bardzo wymowne i nie tylko o miłości :) a kolekcja *FOREVER**NA ZAWSZE* przypadła mi najbardziej do gustu . Napisy to podwójna słodycz , bo w polskim języku :))info w pasku bocznym :)a podglądam już od jakiegoś czasu :) pozdrawiam .

    ReplyDelete
  26. Wspaniałe papierki! I świetne naklejki! Rewelacja :-)
    Jeszcze nie miałam okazji pracować z Waszymi papierkami i myślę, ze już najwyższy czas, żeby to nadrobić :-)

    ReplyDelete
  27. Cudowna kolekcją i polskie napisy super

    ReplyDelete
  28. Przecudna kolekcja :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  29. Przepiękna kolekcja. Uwielbiam kolor turkusowy i nie mogę się doczekać kiedy zobaczę kolekcję na żywo, ponieważ wygląda na subtelną, zmysłową i pełną romantyzmu.

    ReplyDelete
  30. Kolejna kolekcja Ayeedy jest przepięknie romantyczna, ale z pazurem , który lubię . Co tu więcej trzeba mówić- trzeba miec te papiery!
    Zapisuję sie na to słodkie candy

    ReplyDelete
  31. fantastyczna kolekcja w moich ulubionych kolorach, gratulacje:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Prześliczny jest papier Forever! gratulacje - kolekcja znów powaliła na łopatki!

    ReplyDelete
  33. Truly a beautiful collection! Love the colors!

    ReplyDelete
  34. Piękna! Świetne połączenie kolorystyczne, jeszcze uzupełnione o szarości! CUDO!

    ReplyDelete
  35. Piękne!! Wcześniej czy później stanę się ich właścicielką!! Nie ukrywam, że chciałabym wcześniej;-)Papiery bardzo mi się podobają, choć niespecjalnie gustuję w różowościach. Jednak w Twoich papierach wcale mi te kolory nie przeszkadzają:-)Mało tego! Podobnie jak w poprzedniej kolekcji - różowości mi się podobają!!
    Czytam, że każda "50" to dodatkowe losowanie:-)
    A czy przewidziane jest losowanie dla półwiekowych pań;-), które akurat 21 stycznie kończą 50 lat??:-) Jestem ZA!!
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  36. Ależ szałowe kolorki!!! Jak nie wygram to i tak kupię. Pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  37. Droga Aido!!!! to najpiękniejsza kolekcja jaką WIDZIAŁAM!!! Gratuluję Ci pomysłu! Naprawdę - jeszcze nie widziałam na własne oczy- a już UWIELBIAM!!

    ReplyDelete
  38. you must be so so excited for this reveal and it is AMAZING...I cant wait to get this collection and play with it. The embellishments and stickers are just perfect too

    ReplyDelete
  39. Bardzo oryginalna kolekcja, chętnie przytulę.

    ReplyDelete
  40. Świetne papierki. Szczególnie podoba mi się Forever :))

    ReplyDelete
  41. kolekcja jest genialna! Dokładnie ją obejrzałam, co kolejny papier to piękniejszy a elementy.. super!

    ReplyDelete
  42. Śliczna i bardzo oryginalna! :)

    ReplyDelete
  43. Piękna i oryginalna kolekcja! Mi szczególnie przypadly do gustu Różowe niebo i Na zawsze. :-)

    ReplyDelete
  44. What an absolutely fabulous new collection!!! I love all the amazing texture in your designs...so unique and gorgeous!! Well done, once again :) :)

    ReplyDelete
  45. Wspaniała, orzeźwiająca kolekcja-kolorki super!

    ReplyDelete
  46. piękna kolekcja...
    ale w NA ZAWSZE już jestem zakochana...

    ReplyDelete
  47. Wow, what an amazing collection!! Such gorgeous colors and design!! ~ Blessings, Tracey

    http://gracescraps.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Podoba mi się wszystkoooooooooooooooo w tej kolekcji mimo, że nie jestem wielkim fanem różu, ale tu mi jakoś pasuje
    Obym wygrała ta kolekcję.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  49. Prześliczna kolekcja, cudne kolory, i naklejki takie słoooodkie!!!

    ReplyDelete
  50. cudowna kolekcja, oczywiście najbardziej przypadły mi do gustu elementy, naklejki, różowy w róże i szary z napisem YOU+ME = BIG LOVE.
    papiery są genialne, obserwuję jako Sara burchert i już zaraz na facebooku także udostępniam i nie mogę doczekać się losowania!!!

    ReplyDelete
  51. Witam. Kolekcja bardzo mi się podoba. Świetne papierki.Chętnie stanę się ich posiadaczką:], myślę że wcześniej czy później na pewno.Pozdrawiam i GRATULUJĘ!!!!

    ReplyDelete
  52. ale czaderska kolekcja!!!!!! mmmm marzę już o niej, czy się spełni?:)

    ReplyDelete
  53. Beautiful new collection!! I love it!!

    ReplyDelete
  54. Piekne papiery, świetne dodatki. Dołączam i obserwuję. Banerek na pasku bocznym bloga http://papierinozyczki.blogspot.com/.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  55. Śliczna kolekcja, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  56. Świetna kolekcja, wspaniałe kolory, już od dawna takie mi chodzą po głowie i byłabym przeszczęśliwa jeśli udałoby mi się wygrać to candy:)

    ReplyDelete
  57. Piękne. polubione, zaobserwowane, zamieszczone, udostępnione:)

    ReplyDelete
  58. Nie lubię jak na papierze są duże wyraźne wzory, bo ciężko go wykorzystać, więc ta kolekcja jak dla mnie to traf w 10tkę:) IDEALNA

    ReplyDelete
  59. Fantastyczna kolekcja. Z wielką przyjemnością stworzę z nią niejedne miłosne wyznanie:-)
    Pozdrawiam: http://ivonno.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. piękna kolekcja!!! uniwersalne wzory i cudne kolory!!!

    ReplyDelete
  61. Świetne wzory i obłędne kolorki - cudna kolekcja!!! Info o candy na pasku bocznym.

    ReplyDelete
  62. Gratuluję tak pięknych papierów : )

    ReplyDelete
  63. Paper very beautiful, such gentle that at once there is a wish to take it in hand and to create!

    ReplyDelete
  64. Boooosssskie papierki!:) Gratuluję!

    ReplyDelete
  65. Cudne kolory i wzory.
    Chciałabym, chciała,żebym w losowaniu szczęście mała...
    Pozdrawiam. Iwona (nawrosia@o2.pl)

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Blog obserwuję, stronkę na FB lubię, info udostępniłam, banerek o candy dodałam na pasek boczny bloga, na candy się zapisałam :D

    I jeszcze raz Aido..moje gratulacje kolekcja jest BOOOOOOSKA!!!!!!

    ReplyDelete
  67. Przepiękna kolekcja - zakochanie od pierwszego ujrzenia :)
    Info o Candy jest na pasku z lewej strony.. liczę na szczęście w losowaniu..
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. I ja cichutko stanę w kolejce ... :) ...

    ReplyDelete
  69. Ja trż staję po te wspaniałości...

    ReplyDelete
  70. Przepiękne są te papiery. Może szczęście dopisze :)

    ReplyDelete
  71. Chcę! Pragnę! Pożądam! ... Może ja...

    ReplyDelete
  72. Cudne!Cudne!Cudne!:)Zapisuję się szybko:) i pozdrawiam

    ReplyDelete
  73. Piękny zestaw :) Info o candy na pasku bocznym :)

    ReplyDelete
  74. Aido!!!!! Są niesamowite!!!! Gratuluję, kochana:-D

    ReplyDelete
  75. so excited to get this new collection in our store! Congrats Aida!

    ReplyDelete