Thursday 18 July 2019

Summer Rhapsody

Cześć,

przyszedł czas by pokazać co u mnie powstało z nowych papierów. Zdecydowałem się na layout taki raczej niemediowy. Wybrałem zdjęcie z letnim widokiem zachodzącego słońca.

Hi,

it's time to show you what I've made with new papers. I decided to make a non-media  layout. I chosen photo with sunset from last summer.


Użyłem nowych stempli, ale dodatkowo skorzystałem ze sposobu Marty Dębickiej i popudrowałem je używając Color Glow.

I used new stamps, but I made like Marta Dębicka and covered them with Color Glow.



Główną kompozycję stworzyłem z elementów do wycinania oraz gotowych, wyciętych dodatków. Wzbogaciłem wszystko o tekturki i na koniec dodałem kilka chlapnięć czarnym splash'em.

The main composition I've made with elements for cuttings and with new ephemeras. I added  a chipboards too and few stains with black splash.




Użyłem: / I used:


Uściski,

Hugs,

Dawid



No comments:

Post a Comment