Sunday 14 July 2013

Gościnna Projektantka - Guest Designer - Anna Komenda part.2

Zapraszam dziś na kolejną odsłonę świetnych prac naszej Gościnnej Projektantki Anny Komendy - Moriony. Będziecie zaskoczeni jak wszechstronnie Ania potrafi tworzyć i w jak fantastyczny sposób użyła naszych produktów.
Zapraszam:)

Today I want to share with you more fantastic works by Anna Komenda a.k.a. Moriony. You will be surprised how versatile she is in her projects and how amazing she is using our products. 
Enjoy:) 


13arts to nie tylko media ale i papiery. Część z nich ma bardzo romantyczne i delikatne wzory i to właśnie te strony postanowiłam wykorzystać. Idealnie nadawały się do stworzenia kartek na ślub. Powstały dwie prawie identyczne kartki w dwóch wersjach kolorystycznych - beżowej i błękitnej.





Wykorzystałam papiery z kolekcji Faces of Spring:

--------------

Poniższymi tagami żegnam się z gościnnymi progami 13arts. Przy ich tworzeniu miałam mnóstwo frajdy z psikaniem, chlapaniem, maskowaniem i gessowaniem.
Jeden tag jest w jesiennych kolorach. Udało mi się je uzyskać dzięki łączeniu i rozmywaniu trzech kolorów mediów: brązowego, oliwkowego i granatowego. Odrobinę tekstury nadałam nakładając pastę strukturalną przez maskę. Tekturową wycinankę pokryłam gesso a następnie spryskałam mgiełkami.
Drugi tag - w żywych, energetycznych kolorach, powstał przy użyciu jedynie trzech tuszy: granatowego, czarnego i różowego.Kolory po nałożeniu i spryskaniu wodą świetnie się ze sobą mieszają.






Użyłam:
-------

Dziękuję Aniu za przyjęcie zaproszenia i za te świetne projekty:)
Thank You Ania for being our guest and for your great projects:)

Pozdrawiam,
Best regards,
Ayeeda


5 comments:

  1. Amazing colours and textures on the Tags!!!

    ReplyDelete
  2. They are lovely - especially love the tag!
    Alison x

    ReplyDelete
  3. I really wanna knw dat d tape u used in making mini album wat it culd b said in english bcz i really need to make dat mini album n materials r nt der wid me n i dnt understand polish:-(

    ReplyDelete
  4. I really wanna knw dat d tape u used in making mini album wat it culd b said in english bcz i really need to make dat mini album n materials r nt der wid me n i dnt understand polish:-(

    ReplyDelete