Monday 3 August 2020

Transparent tags by Marta Dębicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak wykorzystać przeźroczystą folię 13arts. Ja zrobiłam z niej tagi. Folię bez problemu potniecie wykrojnikami, a jeśli nie macie maszynki wystarczy pociąć ją na prostokąty i odciąć górne rogi :) 
Następnie porobiłam na niej kolorowe plamy przy użyciu tuszów alkoholowych. Ja użyłam tuszów Ranger, ale w sklepie znajdziecie też tańsze odpowiedniki. Jeżeli macie Blending Solution i "dmuchawkę" zabawa będzie lepsza. Kolory ładnie się mieszają, więc używając tylko niebieskich i czerwonego udało mi się uzyskać również plamy różowe i fioletowe.
 Tusze wysychają ekspresowo, więc już po chwili mogłam zrobić kolorowe wzory przez maskę pastą zrobioną z pigmentów Color Glow. 
Taką pastę zrobicie mieszając proszek z Gel Medium. Im więcej proszku dodacie tym intensywniejszy będzie kolor, ale to wydajne pigmenty więc wystarczy odrobina. 
Zanurzając mokry pędzel w Color Glow uzyskałam błyszczącą farbę akwarelową, którą pokryłam niektóre tekturki. 
Zachęcam Was do własnych eksperymentów z folią :)

Hello!
Today I would like to show you how to use the transparent 13arts foil. I made some tags using it. You can easily cut the foil with dies, and if you do not have Sizzix Big Shot, just cut it into rectangles and cut off the top corners :)

Then I made colorful spots on them using alcohol inks. I used Ranger inks, but you can also find cheaper equivalents in the store. If you have Blending Solution and a Ink Air Blower, the fun will be better. The colors blend nicely so using only blue and red I was able to get pink and purple spots as well.
 The inks dries quickly, so after a while I was able to make colorful patterns through the stencil with a paste made of Color Glow pigments.
You can make it by mixing the powder with Gel Medium. The more powder you add, the more intense the color will be, but they are efficient pigments, so just a little bit is enough.
By dipping a wet brush in Color Glow, I get a glossy watercolor paint, which I covered some chipboards.
I encourage you to experiment with foil on your own :)

 













Użyte produkty: / Material List:

Folia - Transparent foil  MOON FLOWERS COLOR GLOW Ruby COLOR GLOW Tourmaline 
COLOR GLOW Tanzanite COLOR GLOW Topaz COLOR GLOW Iolite COLOR GLOW Amethyst COLOR GLOW Blue Saphire Medium żelowe- Gel medium 500 mlMaska-Stencil OrnamentalMaska-Stencil Tattered diamondsSmall is Beautiful – Ornament – Flora Small is Beautiful- Mini Ramki – koło Alkohol Ink Set 3pcs MarinerAlkohol Ink MermaidAlkohol Blending Solution 59mlAlkohol Ink Air BlowerCherry blossoms dark blue  5 pcs Pędzel do akwareli  okragły 8 mm Pędzel silikonowy 25mm Mata szklana Tim Holtz A3


Thanks for stopping by! 

Marta Dębicka

No comments:

Post a Comment