Tuesday 11 August 2020

Birthday / Urodziny

Witajcie,

wróciła mi wena na kartki i znowu znajduję przyjemność w ich tworzeniu. Jest tym bardziej przyjemnie, że złapałem za komplet papierów i elementów papierowych w kolekcji "Rosalie" i kartka praktycznie zrobiła się sama.

Hello,

I'm inspired by the cards and I find pleasure in creating them again. It's even more pleasant that I grabbed a set of papers and paper ephemeras in the "Rosalie" collection and the card practically did itself.



Samą bazę ozdobiłem dwoma wzorami papierów tworząc dwie warstwy. Dopiero na nich zacząłem tworzyć kompozycję.

I decorated the base itself with two paper patterns, creating two layers. It was only on them that I started to create a composition.




Kompozycję ułożyłem zarówno z elementów wyciętych z dużego arkusza papieru jak i z papierowych dodatków dopasowanych do kolekcji. Wybrałem ramki, klatki, róże i motyle.

I arranged the composition both from elements cut from a large sheet of paper and from paper ephemeras matched to the collection. I chose frames, cages, roses and butterflies



Na koniec uzupełniłem kompozycję tekturką z napisem "W dniu urodzin".

Finally, I completed the composition with a cardboard with the words "On my birthday".


Produkty: / Products:


Pozdrawiam,


Regards,

Dawid




No comments:

Post a Comment