Friday 15 December 2017

Good times

Cześć,

nowa kolekcja "Alice in Candyland" zainspirowała mnie do stworzenia nieco kawowego wpisu w artjournalu. Do jego zrobienia wybrałem arkusz z pięknymi brązowymi plamami otoczonymi przeszyciami.



Hi everyone,

new papers collection "Alice in Candyland" inspired me to create a little bit coffee art journal pages. To create this pages I chosen a paper with beautiful brown stains with sewing.



Tło zrobiłem używając gesso, pasty modelującej oraz maski "Blizzard of dots". Dodałem kolor używając tuszu wodnego 'yellow amber', potem dodając ciemniejsze akcenty za pomocą rainbow color 'brown'. Kolejnym krokiem było zrobienie kilku odbitek ze stempli.

I've made backround with gesso, modeling paste and stencil "Blizzard of dots". I added a color with water ink 'yellow amber', later I added a little darker accents with rainbow color 'brown'. Next step was to add  a few pattern from stamps.


Nakleiłem elementy wycięte z papieru oraz zdjęcie, które przeciąłem na pół, ponieważ chciałem mieć je koniecznie na środku między stronami. By nadać kompozycji nieco przestrzenności krawędzie podmalowałem farbą vivid vintage 'espresso'.

I stuck elements, which I cutted from papers and photo, which I cutted on half - I wanted have a photo on central my journal pages. I applied the edges with paint vivid vintage 'espresso' to give the composition a bit of spatiality.


Na koniec dodałem napis wycięty z arkusza przezroczystej folii z nadrukiem "A letter to you" oraz naklejkę z kolekcji "Alice in Candyland" - "Alice says".

For the end I added a words from transparent foil "A letter to you"  and stickers from "Alice in Candyland" collection - "Alice says"




Materiały: / Supplies:



Życzę Wam miłego dnia,

I wish you a nice day,

Dawid




No comments:

Post a Comment