Monday 4 November 2013

jesienne lo/an autumn layout

Witajcie, przyszedł czas na moją pierwszą inspirację na blogu 13@rts. Chciałam pokazać Wam raczej prosty i oszczędny - jak na mnie - layout, w którym wykorzystałam fantastyczne papiery z kolekcji Faces of spring:
Hello, this is my first inspiration on 13@rts blog. I'd like to show you simple and minimalistic layout. I've used beautiul papers from the collection Faces of spring:


Tło urozmaiciłam za pomocą pasty strukturalnej, nałożonej przez maskę:
To create background, I applied some modelling paste through a mask:



Szary papier rozbieliłam przy pomocy gesso, nakładanego palcami. Użyłam moich ulubionych różyczek i dodałam trochę koloru:
I've whitewashed grey papers with gesso, using my fingers. You can see here my favourite paper roses:



Wykorzystałam następujące produkty:
W twoich oczach/In your eyes
Tylko dla dziewczyn/Only for girls
Tusz wodny Yellow/Yellow water ink
Tusz wodny Scarlet/Scarlet water ink
Pasta strukturalna/Modelling paste
Gesso/Gesso
Róże duże kremowe/Cream roses large
Róże herbaciane/Roses Tea

Pozdrawiam/All the best,





9 comments: