Tuesday 7 January 2020

New Year Canvas by Marta Dębicka


Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją pierwszą pracę w nowym roku. Użyłam w niej wielu 13artsowych produktów, więc może zainspiruje Was do zakupów. Tym bardziej, że teraz mamy wielką wyprzedaż by zrobić miejsce na sporą partię pięknych nowości :)

Oto mój blejtram. Poniżej opowiem Wam jak go stworzyłam. 

Hello!
Today I'd like to show you my first project of 2020 :) I used many 13arts' products here, so it might inspire you to do some shopping- we've made a huge sale in the shop to make some space for new goodies which are coming soon!

Here's my panel. Continue reading to find out how is it made.



W tle wykorzystałam piękną, delikatną, koronkową maskę, ale postanowiłam nadać temu wzorowi zupełnie inny charakter- bardziej vintage- poprzez zmieszanie pasty z drobnym żwirkiem.  

In the background you can see a delicate, lacy stencil. I decided to to give this pattern a vintage touch by mixing the modelling paste with tiny grit. 


Kolor nadałam oczywiście za pomocą Color Glow. Wysuszony wzór popsikałam wodą i naniosłam Glowy rozmywając je mokrym pędzelkiem. 
I added some colors with Color Glow. I sprinkle some water on a dry stencil pattern and then spread the color with a wet brush. 


W swoich pracach rzadko używam wosku. Efekt na odciskach uzyskałam nakładając Color Glow na Liquid medium. Po wysuszeniu wycieniowałam detale białym gesso.

Kompozycja to głównie kwiaty wycięte z papierów Aqua Flora. 

I hardly ever use wax in my projects. The effect on the molds is made with Color Glow mixed with Liquid Medium. The shades are made with white gesso.

My composition is filled with Aqua Flora flowers.
All products:

 





Marta Dębicka

No comments:

Post a Comment