Wednesday 9 January 2019

Handful of cards


Hello guys today I have for you bunch of card created with our latest collections. Those card and few more we will create during 13 arts tour in Adelaide ( more info here  -> CLICK<- ).

Hejka kochani tu Olga. Dziś mam dla was naręcze kartek z nowych kolekcji 13 arts. Wszystkie te kartki oraz kilka dodatkowych będziemy robić w czasie kartkowego warsztatu będącego częścią australijskiej trasy 13arts w marcu . wiecej info tu  -> KLIK <-



They represent bunch of techniques that are my ride or die if it comes to card making .
You may see here traditional scrapbooking style cards and ones with fancy watercolor background.
Most of them are super postage friendly, but still dimensional. class is showing how to get maximum use from all bits and pieces and how to compose cards to make card making fast but still eye pleasing

Kartki pokazują cały zestaw wszelakich technik po które ja najczęściej sięgam przy takich projektach . Powiedziałabym ze to moje lubione techniki tworzenia prostych ładnych kartek z ciekawa kompozycją . Znajdziecie miks rożnych stylów część jest bardzo tradycyjna a część z mediowym akcentem dla urozmaicenia warsztatu i pracy ..


Its was my first card approach to my collection "On the Wall" as lot of you are asking us for card friendly papers. In my humble opinion papers pass the test you may also spot bits and pieces from previous lines  like leafy paper from Vintage summer ( my favorite a4 paper in whole range )

To bylo moje pierwsze komercyjne podejście do kolekcji On the Wall. Przy projektowaniu jej miałam na uwadze wasze prośby i uwagi zawsze prosicie aby nowe kolejce były chociaż trochę komercyjne i ja chętnie przychylam się do tych próśb - mimo ze sama projektów komercyjnych nie robię już od bardzo dawna. Ja jestem z tego setu bardzo zadowolona można każda z tych prac jeszcze dodatkowo wzbogacić jeśli lubicie na bogato spokojnie można rozbudować kompozycję ale moim celem było przygotowanie prac w kilku stylach i o rożnej grubości kompozycji tak aby chociaż część z nich była przyjazna wysyłce w kopercie.


On the bottom of this post you will find all links to products that I used to make my bunch .

Lista produktów użytych do przygotowania kartek znajduje się na dole posta















Zestaw papierów ON THE WALL  Naklejki A5 - On the wall tiny text Maska-Stencil Doilies  Vintage Summer A4 Vintage Leaves  His and Hers Rem. A4 Tickets   Tekturka Balon-Up in the air -3 szt  Tusz akrylowy SPLASH! White   Tusz akrylowy SPLASH! Black   Gardenia Mix - 5 pcs  Roses 5 pcs Cobalt blue  Roses 5 pcs Dark Coral 

No comments:

Post a Comment