Tuesday 29 January 2019

Art journal pages in orange

Cześć wszystkim,

postanowiłem na dziś stworzyć coś nowego w moim art journalu. Zdecydowałem się na kolory, których rzadko używam, czyli na czerwień, pomarańczowy i odrobinę żółtego.

Hello everyone,

I decided to make something new in my art journal today. I decided on colors, which I using rarely - red, orange and a little bit yellow.

Użyłem białego tła oklejonego kawałkami zadrukowanych stron z książki. Po lekkim ich pobieleniu dodałem trochę odbitek ze stempli. Na to dodałem wzory z dwóch masek.

I used a white backround with a piece a books page, which I glued on them. I added a thin layer of white gesso and few patterns from stamps. On that I added z patterns from stencils.


Wszystko pokolorowałem używając tuszy wodnych. Całość wykończyłem wyciętym motylem oraz tekturkami i naklejkami.

I colored all with water inks. I finished all with butterfly, chipboards and stickers.



Użyłem: / I used:


Pozdrawiam,

Regards,


Dawid


3 comments: