Sunday 3 April 2016

Our New Guest Designer- Dawid Trzepizor


Witajcie!
Dzisiaj chcielibyśmy Wam przedstawić naszego nowego Gościnnego Projektanta- Dawida Trzepizora. Dawid jest pierwszym mężczyzną, który został naszym gościem. Jest także utalentowanym projektantem, który wygrał wyzwanie w naszej Facebookowej grupie >>>Artelier<<< i dlatego z przyjemnością zaprosiliśmy go by zaprezentował Wam swoje piękne prace. 

Hello!
Today we would like to introduce you to our new Guest Designer - Dawid Trzepizor. Dawid is the first man who became our Guest. He's also a talented designer who won a challenge in our FB Group >>>Artelier<<< so we were happy to invite him to show you his amazing projects!  

***

Dawid Trzepizor



Nazywam się Dawid Trzepizor, a w sieci używam nicka tengel27. Pięć lat temu poznałem scrapbooking. Zaczynałem od tworzenia kartek, a z czasem zacząłem tworzyć layout'y i prace mediowe. W czasie tworzenia nie kieruję się żadnym stylem, tworzę to co mi podpowiada wyobraźnia i tak by się przy tym dobrze bawić. 

My name's Dawid Trzepizor, but in the Internet I use a nick tengel27. Five years ago I' discovered scrapbooking. I had began from cardmaking, but later I started making layouts and mix media projects. In time of creation I don't led any style, I create what imagination prompts me and I try to have fun. 


Przygotowałem LO w kolorze wiosennej zieleni na bazie papieru z kolekcji "Out of the blue". Chciałem, by część wzoru papieru była widoczna, więc kompozycję stworzyłem z prawej strony zostawiając lewą odsłoniętą. 

I've made a layout in spring green color on a paper from "Out of the blue" collection. I wanted, in order to part of paper was visible, then I've made the composition from right part of the page. 




Do stworzenia kompozycji użyłem drewnianych patyczków, mikrokulek, tekturowych wycinanek, którym nadałem koloru zieloną mgiełką. 

I have used some wooden sticks to create my composition, microbeads, chipboards.  I added them a little bit of colour with green mist.


Lista materiałów: 

***

Dziękujemy Dawidzie. Piękny layout! Nie możemy się już doczekać Twoich kolejnych prac! :) 
Thank you Dawid. Great layout! We can't wait to see more of your projects! :)


6 comments:

  1. Beautiful page, great composition.

    ReplyDelete
  2. Rewelacja! Warstwy, dodatki, kolory... Jestem zachwycona :D

    ReplyDelete
  3. Your page is gorgeous! I love the elements you have used, especially the wooden dowels!

    ReplyDelete