Sunday 6 September 2015

Anna Borowicz and Dagmara Kos - our new Guest Designers / nasze nowe Gościnne Projektantki

Hello!
Today we would like to introduce you to new Guest Designers from Poland- Anna Borowicz and Dagmara Kos. Let's see their beutiful projects! 

Witajcie! 
Dzisiaj chcielibyśmy Wam przedstawić dwie nowe Gościnne Projektantki z Polski- Annę Borowicz i Dagmarę Kos. Zobaczmy piękne projekty Dziewczyn! 

***

Anna Borowicz


"Hi! My name is Anna. Since i was a child I observe, I feel, I hear, I experience, I create and I didn' t do much else"

"Witajcie! Mam na imię Anna. Od dzieciństwa obserwuję, czuję, słyszę, tworzę i prawie nic innego nie robię. "


Hello! Have You ever had something like me, that You can't choose which side of paper You want to use? Cause I have this very often so this time I decided to cut the paper and use both sides.

Hej! Macie też tak, że nie potraficie zdecydować się którą stronę papieru wybrać? bo ja bardo często tym razem postanowiłam więc przeciąć papier na pół i użyć obu.


I also decided on central composition and not many accessories cause I think it won't conform to this picture.


Zdecydowałam się tez na centralną kompozycje i nie wiele dodatków by nie tworzyć przepychu, który jakoś nie pasował mi do tego zdjęcia.



Anna used / Anna użyła:


***

Dagmara Kos



Na co dzień jestem przede wszystkim mamą, a także wychowawcą w Domu Dziecka. Scrapbooking odkryłam przypadkiem, gdy szukałam kartek, które mogłabym podarować najbliższym. Szybko znalazłam piękne, ręcznie wykonywane prace, zachwyciły mnie. Bardzo długo podziwiałam blogi i próbowałam rozwiązać zagadkę: jak to wszystko się robi? Od tamtej pory byłam pewna, że kartkowanie to moje przeznaczenie. Myliłam się, ponieważ po jakimś czasie trafiłam na prace mixedmediowe i natychmiast zapomniałam o kartkach. Media całkowicie mnie pochłonęły, pozwalają na eksperymentowanie i zabawę bez końca. 

I am firstly and foremost a mother and a tutor in an orphanage . I discovered scrapbooking by accident when I was looking for cards that I could give to my loved ones.  I found some beautiful, handmade projects and they impressed me. I admired blogs for a long time and I was trying to solve the mystery of how it is done. Since then, I was sure that cardmaking is my destiny . I was wrong , because after a while I discovered mixedmedia projects and forgot about cardmaking. I am totally fascinated by the media which allow me to experiment and have an endless fun!


My first project as a Guest Designer is a layout in juicy colors, on a paper from the "Color Basic" Collection
Mój pierwszy projekt w ramach GDT to layout w energetycznych barwach na papierach z kolekcji "Color Basic".


In my project I used some colors from my picture.. 
Background is made with white gesso and some colors of Ayeeda Paints.

Na moją pracę przeniosłam kolory ze zdjęcia. Tło wykonałam przy użyciu białego gessa i kilku kolorów farbek wodnych.


The next step was using modeling paste, some splashes with acrylic inks and background was ready.
Następnym krokiem było użycie pasty strukturalnej, kilka chlapnięć tuszami akrylowymi i tło gotowe


Dodatki pomalowałam farbkami, a gazę zabarwiłam turkusową mgiełką. 
I covered adornments with Ayeeda Paints, and misted gauze with turquoise mist.


Dagmara used / Dagmara użyła:

2 comments: