Wednesday 19 March 2014

2x blejtram

Witam serdecznie.
Przygotowałam dziś dla Was 2 inspiracje. Bardzo podobne do siebie jeśli chodzi o rodzaj jak i kolorystykę.
Są to dwa blejtramy ,gdzie motywem przewodnim są drewniane kształty : manekin i skrzydlate serce.
Oba te drewienka pomalowałam najpierw gesso a później przeciągnęłam gel medium po to by zabezpieczyć przed  nadmiernym brudzeniem się powierzchnii. Gel medium odgrywa tu rolę lakieru :)
Do swoich prac użyłam najnowszego wzoru kwiatka z serii Ayeeda flowers wykonane przeze mnie :)
Zapraszam do zakupu TUTAJ
Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia  zdjęć.

Hello! 
Today I'd like to show you my two projects. They are similar type and coloristic canvas. The main elements are wooden shapes: mannequin and winged heart. Both wooden embellishments were covered with gesso and after that I added some gel medium to protect them from dirt. Gel medium is something like varnish in this project. 

I also used a flower from the newest Ayeeda's flower collection which I made myself :) You can buy them 

Let me show you my projects!

pierwszy blejtram - z manekinem 
The first one with mannequin






Drugi blejtram - z serduchem
The second one, with heart.





Materiały ze sklepu 13 arts
13arts' materials
Ayeeda paints matte lemon, pistachio, coral
Ayeeda pearl mists olive green, yellow, orange, pearl clear

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie.




6 comments: