Friday 28 March 2014

Double NARNIA by Agnieszka Bellaidea

Witam!
Zima w tym roku trwała zdecydowanie za długo!
Niedawno zrobiłam podwójne LO wykorzystując rózne produckty 13 arts.



Dwie strony "Zimnej ściany" potraktowałam gesso używjąc masek.


Kilka wycinanek, stempli, piórek i wspaniały ręcznie robiony kwiat z 13 arts  udekorowały prawą stronę mojej pracy.




Moja lewa strona utrzymana została w różowej tonacji.
Farbki, perełki, piórka, kwiay i wycinanki też znalazły swoje miejsce.

Różowe nitki z kleju to wynik pomalowania ich farbkami 13 arts, te po prawej stronie zostały pomalowane w kolorze zielonym i niebieskim.





Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego weekendu!

1 comment:

  1. Ciekawa kompozycja. Muszę jednak się poskarżyć, iż u mnie w mieście w ogóle nie było śniegu tej zimy.

    ReplyDelete