Thursday 13 March 2014

Notesik... The diary by Matilde...

Witajcie kochani!
Dzisiaj chciałam zachęcić Was do barwienia mgiełkami Ayeeda Mists zwykłych materiałów. Okładki tego notesika okleiłam bawełnianym płótnem i popryskałam mgiełkami kredowymi - Lilac i Grey. Przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, a krawędzie pomalowałam czarną farbką Matte Black.

Hello everyone!
Today, I'd like to encourage you to dye some fabrics with Ayeeda Mists. I've sticked some cotton material on this diary covers and then sprayed them with Ayeeda Mists - Chalk Lilac and Chalk Grey. I've applied an acrylic modeling paste trough a mask to create some texture and used Ayeeda Paint Matte Black around the covers.



Gdzieniegdzie przykleiłam szklane mikrokulki.

I've glued somewhere little glass microspheres.



Materiałowy kwiatek pięknie się błyszczy dzięki perłowej mgiełce Violet.

This fabric flowers glitters so marvellous because of Ayeeda Pearl Violet Mist.



Notesik jest malutki - mieści się w dłoni :)

The diary is really small - I can keep it in my hand :)


W pracy wykorzystałam następujące produkty marki 13arts:

I've used 13 arts products:


Pozdrawiam serdecznie!

XOXO!

1 comment: