Sunday 1 June 2014

Toys for Boys- a layout by our GD - Ania Wiśniewska

Dziś Dzień Dziecka! To świetna okazja by pokazać Wam pracę naszej gościnnej projektantki- Ani Wiśniewskiej (Wiosanka). Ania przygotowała layout ze zdjęciem swojego synka.
Today it's Children's Day in Poland so it's a good occassion to show you our Guest Designer's project because Ania Wiśniewska (Wiosanka) made a beautiful layout with a picture of her son.

***
Witajcie!
Na dziś przygotowałam chłopięcego scrapa, czyli mój ukochany projekt scrapowy
Na zdjęciach mój synek, który parę lat temu za nic w świecie nie chciał wyjść z helikoptera podczas pokazów lotniczych 
 Hello!
For today I prepared a boyish layout - my most favourite scrapbooking project
There's my son in the pictures - a few years ago for nothing in the world he want to leave the helicopter during the air show 
Bazą scrapa jest papier "Good times" z kolekcji Timeless. Wykorzystałam także kawałki innych papierów z kolekcji Timeless oraz Faces of Spring a także naklejki i elementy do wycinania.
The base of my project is "Good times" paper from Timeless collection. I also used stickers nad some pieces of other papers from Timeless and Faces of Spring collections. 
Tekturowe dymki wystające spod zdjęć pokolorowałam pastelowymi mgiełkami.  
I coloured the chipboards behind the photos  with Ayeeda Mists.

Tło pracy wykonałam za pomocą pasty modelującej, kilku różnych mgiełek, a wśród nich niebieskiej mgiełki perłowej, która daje przepiękny połysk. 
The background is created with acrylic modeling paste, a few different Ayeeda Mists and among them Pearl Neavy Blue Mist that shines beautifully! 
 LO wykończyłam chlapaniami kobaltową farbką wodną oraz żółtym tuszem 
 I finished my layout with paint splashes - Matte Cobalt Ayeeda Paint and Yellow Ayeeda Ink 


***

Dziękujemy Ani za jej piękny projekt!
Thank you Ania for your beautiful project!

1 comment: