Saturday 14 June 2014

Na do widzenia.... It's time to say goodbye...

Witajcie!
Dzisiaj nadszedł czas na pożegnanie - to moja ostatnia praca w ramach DT. Długo się zastanawiałam co Wam pokazać i pomyślałam sobie, że wybiorę jedną z moich ulubionych form, czyli artjournal oraz przypomnę dwa z moich kursów, które tu wcześniej prezentowałam.

Hello everyone!
Today it's the day to say goodbye - this is my last project made as an inspiration for 13arts. I was thinking a lot what to show you and I decided to choose one of my favourite forms - artjournal and moreover - I recall you two of my tutorials, that were presented here before.



Jak zrobić takie "metalowe" serce pokazywałam w tym poście.

How to make such a metallic heart, I showed in this post.


A pomysł na stworzenie oryginalnego tła z wykorzystaniem chusteczek z nadrukami znajdziecie tutaj.

And the idea for creating an unique background using  napkins you can find here.




W pracy wykorzystałam następujące produkty marki 13arts:

I've used 13 arts products:

Ayeeda Mist - Pearl Scarlet
Ayeeda Mist - Pearl Bordeaux 
 Ayeeda Gel Medium
Ayeeda white gesso
Ayeeda black gesso
Ayeeda Paint - silver glitter

 

Bardzo Wam dziękuję za obecność tutaj, miłe komentarze pod moimi postami i mam nadzieję, że choć trochę udało mi się poinspirować Was moimi pracami :)
A Aidzie dziękuję za całą tę niezwykłą przygodę :*
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w innych miejscach!

Thank you very much for being here, for nice comments and I hope that you feel a little bit ispired by my projects :)
Thank you Aida for this incredible adventure :*
Have a nice day and see you in another places !

3 comments:

  1. Your work has always been inspirational, Matilde - I will miss you here at 13Arts, but will continue to follow your adventures.
    Alison x

    ReplyDelete
  2. oui super travail, merci pour tout et bonne continuation :-)

    ReplyDelete
  3. Niesamowita praca. Wszystko mi się podoba:)

    ReplyDelete