Wednesday 4 June 2014

Opakowanie na czekoladę / Box for sweets

Witam serdecznie!
Hello everyone!

Dziś mam dla Was pudełko na czekoladę tzw Czekoladownik .
Powstał on z najnowszej kolekcji papierów 13arts  "Fly away".  Zdobiony głównie elementami wyciętymi z arkusza "Day and nights" oraz cudownymi wycinankami z beermaty.
Uwielbiam tę kolekcję i mam nadzieję, że Wy też ją pokochaliście.

***
Today I would like to show you a box for sweets.
I made it with the newest 13arts collection- Fly Away. It's mainly made with Day and Nights paper. 
I really love this collection. I hope you will love it too. 






W pracy wykorzystałam /// i used

To wszystko na dziś.
Do zobaczenia na Zlocie w Warszawie .
Zapraszam na mój pokaz -debiut o godz 11:00.
Pokażę Wam swoje sposoby na barwienie kwiatków
Pozdrawiam :*
That's all today. 
See you on Biggest Polish Scrap Event in Warsaw
Hugs!

1 comment:

  1. Jest świetny, bardzo mi się podoba mediowosć. Papiery zachwycające :)

    ReplyDelete