Wednesday 25 June 2014

A goodbye from Dorota Dołęga

To mój ostatni post na blogu 13 arts - praca z fantastycznymi produktami tej firmy i w tak wspaniałej ekipie była dla mnie niesmaowitą przygodą, ale w końcu przyszedł czas się pożegnać :) Na dziś przygotowałam minimalistyczny layout - z tym samym zdjęciem, którego użyłam w swoim pierwszym projekcie przygotowanym dla 13 arts:

This is my last post on 13 arts blog - it was a wonderful adventure to work with such a great team and fantastic products, but now it's time to say goodbye :) I've made a minimalistic layout with the same photo that I've used for my first project made for 13 arts:


Użyłam wielu materiałów pochodzących z recyklingu i połączyłam je z moimi ulubionymi produktami - gesso, pastą strukturalną i farbką Ayeeda Paint w kolorze złotym:

I've used a lot of recycled stuff with my favourite 13arts products: gesso, modeling paste and gold Ayeeda Paint:


Nie mogło też zabraknąć maski z najnowszej kolekcji Fly away. Zamiast warstw papieru scrapowego użyłam szarego papieru do pakowania i rozprutej różyczki na tiulu:

You cen see here modeling paste applied through a stencil from the new Fly away collection. Instead of layers made of scrapbooking papaers, I've used recycled kraft packaging paper and ripped fabric rose:


Użyte materiały/Materials used:
Gesso/Gesso
Pasta strukturalna/Modeling paste
Farba perłowa złota/Pearl gold paint
Tusz kreślarski/Drawing ink
Maska/Stencil
Tekturka ornamenty/Ornament chipboard
Róże na tiulu/Fabric roses on tulle
Drewniana klamerka/Wooden clip

Dziękuję za wizytę na blogu 13 arts i do zobaczenia gdzieś w blogowym świecie!
Thank you for visiting 13 arts blog - I hope we'll meet again soon somewhere on the net :)

Dorotka


6 comments:

  1. Fantastyczne LO, takie delikatne, urocze:)

    ReplyDelete
  2. ooo... :( praca cudna, pięknie minimalistyczna :)

    ReplyDelete
  3. Such a beautiful page! Love that paper background and lovely details!

    ReplyDelete
  4. une très belle réalisation , et bonne continuation :-)

    ReplyDelete
  5. Taka urocza i lekko-zwiewna jest ta praca, że napatrzeć się nie mogę. Naprawdę, bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete