Sunday 7 September 2014

catch the moment- a layout by our GD Marta Piekarczyk

Witajcie. Dzisiaj chcielibyśmy Wam zaprezentować drugą pracę od naszej Gościnnej Projektantki- Marty Piekarczyk. Marta stworzyła piękny layout ze zdjęciem swojej przyjaciółki.
Hello! Today we would like to show you the second project from our GD Marta Piekarczyk. This time she created a beautiful layout with a picture of her friend.

***
Dziś przychodzę z LO które zrobiłam dla Ki i jej córeczki - zdjęcie zrobiłam im w czasie naszego pierwszego letniego, krótkiego spotkania.  Layout postanowiłam zrobić w trochę lekkiej formie, dlatego nie ma na niej wiele ciężkich mediów .
Today I come with a LO which I made for Ki and her daughter - I made a picture of them during our first summer short meeting.  I wanted to make it light, so there aren't many medias.


 
Jako bazę użyłam papieru Timeless - Good Time , napisy wycięłam z papieru Days and nights.  Zdjecie oprawiłam w ramkę Klisza .
As a base I used Timeless - Good Time paper , quote is cuted out from Days and Nights paper. The picture is framed with a filmstrip chipboard 
Użyłam jednej z moich ulubionych masek 13 arts i delikatnie naniosłam wzór. Użyłam także trochę mgiełek i farbki. Dodatkowo zrobiłam kleksy tuszem brązowym. W pracy nie mogło także zabraknąć chlapnięć  białych i czarnych. I used one of my favorite 13arts' masks and I gently applied some patterns. I used some mists and paints. I also added some brown splashes with ink. I couldn't miss some black and white splashes

Na moim LO miejsce znalazł piękny biały kwiat 13arts, oraz listki które pomalowałam białą i piaskową farbką .
On my LO there was a place for 13arts' beautiful white flower, and some leaves which I painted with white and sand paint.

 
 
***
Dziękujemy Marcie za jej piękną pracę!
Thank you Marta, for your beautiful project!

2 comments:

  1. I am in LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This is just GORGEOUS!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. It's a beautiful page I love this !!!!

    ReplyDelete