Monday 22 September 2014

Layouts by Anna Rogalska

Hello!

Today I want to share with you my new layout about autumn colors! Dominant colors are: yellow, orange and red. I have used papers from the Timeless and Faces of Spring collections from 13@rts. My title is a piece from the Timeless sticker sheet.

Witam!
Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy layout o jesiennych kolorach! Dominujące barwy to : żółty, pomarańczowy i czerwony. Użyłam papierów 13@arts z kolekcji Timeless oraz Faces of Spring. Mój tytuł to naklejka z arkuszu Timeless

Perfect time in Autumn   Idealny czas jesienią 


Some close-ups... / Kilka zbliżeń...
 



13@rts products used:




I made my second layout using an old  a photo of me from Ireland ;) I created a background using many different 13@rts mediums, various papers, stenciling, and stamping. I added a 13@rts chipboard to create my title.

Do zrobienia drugiego layoutu użyłam mojego starego zdjęcia z Irlandii ;) Tło wykonałam z użyciem różnych mediów 13@rts, papierów, masek i stempli. Do zrobienia tytułu dodałam tekturki 13@rts.
 
  
Some close-ups... / Kilka zbliżeń...



13@rts products used:
Thanks for visiting! Have a nice day! 
  Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia! 
 
Anna Rogalska

3 comments: