Thursday 4 September 2014

Zakładka do książki

Witam serdecznie.

Kochani zaczął się rok szkolny a z nim szkolne obowiązki. W przypadku mojego syna, takim najmniej lubianym obowiązkiem jest 10 minutowe codzienne czytanie w celu opanowania tej sztuki. Aby mu trochę umilić tę drogę przez mękę zrobiłam zakładkę . 
Zakładka jest mocowana na sznureczku. 
To aby zamiast gumki dać sznurek jest celowym zamysłem. 
Dzięki temu mój maluch nabierze wprawy w wiązaniu sznurowadeł .
Jak widać zakładka jest granatowo - brązowa bez zbędnych ozdób, które można oderwać .
 Jedyną ozdobą jest rameczka a całość uzupełnia delikatny border, gaza i dużo chlapań.

***
 Hello.
 The school year has begun and new duties with it. 
My son's duty is to read 10 minutes daily and he doesn't like it. 
To make it nicer for him I made a bookmark. It's placed on a twine. 
Thanks of it he will practice how to tie his shoes. As you see my bookmark is navy blue and brown. 
I didn't add many embellishments. The only one are frame, a border, some gauze and lots of splashes!




W pracy wykorzystałam / I used

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Hugs!

2 comments: