Tuesday 2 September 2014

Wedding Card by Anna Rogalska

Hello!
Today I want to share with you my purple wedding card for 13arts. I have used the Fly Away and All is Love collections, gesso, mists, acrylic paints and a lot of flowers!

Witam!
Dziś chciałabym bym Wam pokazać mój projekt fioletowej kartki ślubnej. Użyłam kolekcji Fly Away i All is Love, gesso, mgiełek, farbek akrylowych oraz dużej ilości kwiatów!


 And here is my card. / I oto moja kartka


Some close-ups... / Kilka zbliżeń...



I added a lot of pieces of thread, gauze and material flowers. 

Dodałam dużo kawałków nici, gazy i materiałowych kwiatków. 
 


 I used a 13arts chipboard Small ornamental, which I painted violet.

Użyłam 13arts ozdobną tekturkę - serwetkę, którą pomalowałam na fioletowo.



My card sprayed with Pastel Pink Mist as well as Chalk Lilac Mist. Painted with gesso, Metallic Pink  and Vivid Violet.

Moją kartkę spryskałam pastelową różową mgiełką oraz kredową w kolorze lila. Pomalowałam z użyciem gesso, metalicznego różu oraz jaskrawego fioletu.







Thanks for visiting! Have a nice day! 
  Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia! 
 
Anna Rogalska

  

5 comments: