Friday 3 March 2017

Pink page by Dawid

Cześć wszystkim,

na dzisiejszy projekt postanowiłem zaszaleć z kolorem różowym. Wybrałem papiery z trzech kolekcji: "Aura rosa", "Cosy evening" i "All is love". Na ich bazie stworzyłem layout mocno różowy.

Hello everyone,

for todays inspiration I decided to go crazy with pink color. I chose papers from three collections: "Aura rosa", "Cosy evening" and "All is love". On them I created very pink page.




Do stworzenia tła użyłem maski "Honey & Glitter" i pasty strukturalnej. Kolor dodałem z rainbowsa w kolorze "Bordeaux", mgiełki "Dirty pink" oraz różowego splasha. Dodałem też nieco stemplowania.


I've made backround with stencil "Honey & Glitter" and modeling paste. I added color from "Bordeaux" rainbow, chalk mist "Dirty pink" and pink acrylic ink SPLASH!. I added a pattern from stamps too.




Na stworzenie kompozycji pod zdjęciem użyłem kawałków papieru, sizalu, elementów metalowych oraz mikrokulek w różnych rozmiarach. Na koniec dokleiłem napis z tekturki "Aria story" pomalowany białym splashem.

I used piece of papers, sissal, metal embellishment and microspheres in different sizes to create composition with photo. At the end I added a word from "Aria story" chipboard, which I colored with white acrylic ink SPLASH!.



Produkty: / Products:


Życzę Wam miłego dnia.

I wish you a nice day.


2 comments: